Prosjektleder / Kalkulatør
AOG Bygg AS
- Frist 25.01.2026
- Ansettelsesform Fast
Sentral rolle innen prosjektledelse og kalkulasjon i solid byggselskap.
AOG Bygg AS står midt i en svært spennende utviklingsfase. Selskapet er godt rustet etter en målrettet
restrukturering og klar for videre vekst. Nå søker vi en ambisiøs Prosjektleder/Kalkulatør som ønsker å
være tett på beslutninger, påvirke retningen videre og styrke AOG Bygg sin posisjon i markedet.
Hos oss får du en unik mulighet til å bli en sentral fagperson i et kompetansemiljø, der du samarbeider
tett med selskapets og konsernets prosjektledelse og øvrige nøkkelpersoner. Sammen sikrer dere solide
prosesser - fra kalkyle og tilbud til gjennomføring og ferdigstillelse - samtidig som du bidrar til faglig
forankring, profesjonalisering og videreutvikling av arbeidsmetodikk, prosjektfl yt og kvalitetsnivå.
Dette er rollen for deg som liker å kombinere presisjon, prosjektansvar og forretningsutvikling. Du
trives både med å kalkulere prosjekter og sikre at de gjennomføres på en god måte. Samtidig motiveres
du av å bidra til å utvikle selskapet videre og være med på å bygge struktur, kvalitet og gode
arbeidsprosesser.
Ønsker du å vite mer om stillingen, ta gjerne kontakt med vår samarbeidspartner Garuda for en
konfidensiell og uforpliktende samtale.
Arbeidsoppgaver
Kalkulasjon og tilbudsarbeid
- Utarbeide kalkyler og tilbud for små og mellomstore prosjekter.
- Delta i anbudsprosesser, kundemøter og forhandlinger.
- Følge opp forespørsler og bidra til økt ordreinngang.
- Videreutvikle gode metoder og verktøy for kalkulasjon og prosjektstyring.
Prosjektledelse
- Lede prosjekter innen nybygg, rehabilitering og totalentrepriser.
- Ansvar for fremdrift, kvalitet, økonomi, kontrakter og HMS.
- Sikre struktur, dokumentasjon og profesjonell gjennomføring.
- Ha tett dialog med kunder, leverandører og samarbeidspartnere.
Kvalifikasjoner
- Utdanning som byggingeniør, fagskoleingeniør eller relevant fagbrev.
- Erfaring som prosjektleder, byggeleder eller kalkulatør.
- God forståelse for prosjektøkonomi og kontraktshåndtering.
- Gode digitale ferdigheter og kjennskap til prosjektstyringsverktøy.
Personlige egenskaper
- Identifiserer seg med Allier Gruppens verdier: Raus - Tydelig - Kreativ.
- Samarbeidsorientert, relasjonssterk og profesjonell i møte med kunder og samarbeidspartnere.
- Markedsorientert med god kommersiell teft.
- Strukturert, ryddig og med gode organisatoriske evner.
- Utviklings- og løsningsorientert, med høy grad av gjennomføringsevne.
Vi tilbyr
- En nøkkelrolle i et selskap med solid fagmiljø og tydelige ambisjoner.?
- Mulighet til å utvikle AOG Bygg videre som en foretrukket totalentreprenør.
- Et kompetent, sammensveiset og engasjert team.
- Kort vei fra idé til beslutning - og stor påvirkningskraft.
- Varierte prosjekter og gode muligheter for faglig utvikling.
FerdigheterAI-generert
- Digitale ferdigheter
- Dokumentasjon
- foreta kalkulasjoner
- Kontraktshåndtering
- Nybygg
- Prosjekteringsledelse
- Prosjektøkonomi
- Prosjektstyringsverktøy
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Allier Gruppen har siden 1911 skapt smarte, komfortable og
trygge omgivelser for våre kunder. Konsernet består i dag av 10
selskaper som prosjekterer, installerer, drifter og vedlikeholder
teknisk infrastruktur og bygg for offentlig og privat virksomhet,
samt detaljhandel innen kjøkken, bad og våtrom. Allier Gruppen
har totalt 270 ansatte.
AOG Bygg AS ble etablert i 1993, og sysselsetter 18 dyktige,
allisidige medarbeidere innenfor tømrer, flis/mur og kjerneboring.
- Sektor: Privat
- Sted: Midtunhaugen 13a, 5224 Bergen, Norge, 5224 Nesttun
- Bransje: Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon: Prosjektledelse
Nøkkelord
Kalkulasjon, Nybygg, HMS, Prosjektøkonomistyring, Anbudsprosesser
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442124345
- Sist endret
