Kunderådgiver
TELIA NORGE AS
- Frist 25.01.2026
- Ansettelsesform Fast
Liker du å yte ekstraservice til allerede godt fornøyde kunder?
Hos oss i Telia er fellesskapet, teamfølelsen og godt miljø i hovedfokus, og vår suksess et resultat av dette. Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, og vi ønsker å ha med deg som deler denne ambisjonen med oss. Du vil få muligheten til å praktisere Telia sine kjerneverdier (DARE, CARE & SIMPLIFY) samtidig som du kan bidra med ideer og initiativ, slik at vi sammen kan gi enda bedre kundeopplevelser. Du vil få grundig opplæring, god oppfølging og støtten du trenger for å utvikle deg både faglig og personlig.
Telia tilbyr også:
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Flotte nye lokaler på Grilstad Marina
- Bedriftsidrett
- Mobiltelefon, mobilabonnement og gode rabattordninger
Hvem er så du?
For å lykkes som kunderådgiver i Telia må du brenne for de gode kundeopplevelsene, være nysgjerrig og interessert i kundene som ringer inn og kunne drive behovsrettet rådgivning som videreutvikler kundeforholdene hos Telia. Du har en interesse for teknologi og har en god IT kompetanse. Det er IKKE viktig med mange års erfaring fra bransjen, men det viktigste er hva du har lyst til å oppnå! Personlig egenskaper og motivasjon for rollen vil i stor grad bli vektlagt, derfor er det fint om du kjenner deg igjen i følgende:
- Du er strukturert og holder hodet kaldt i hektiske perioder
- Du tilegner deg raskt ny relevant kunnskap og ferdigheter
- Du er opptatt av egen og andres utvikling
- Du ønsker 100% fast stilling
Disse punktene ser Telia som viktige å ha for å kunne utføre oppgavene som kunderådgiver på en utmerket måte.
Din rolle vil bestå i å:
- Ivareta innkommende kundehenvendelser i flere kanaler, hovedsakelig via telefon
- Gjøre det enkelt og effektivt for kundene
- Tilby relevante produkter og tjenester for å sikre god kundeservice i verdensklasse
Om du er klar for nye utfordringer i en fast 100% stilling fra 2. mars 2026, og at dette høres ut som noe for deg, er du velkommen til å søke.
Legg ved en kortfattet søknad og CV - vi gleder oss til å høre fra deg!
Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende.
FerdigheterAI-generert
- Kunnskap om teknologi
- Teknisk IT kompetanse
- Telefonvakttjenester
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 10
- Sted: 7053 Ranheim
- Bransje: Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Teknisk service
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kunderådgiver, kundebehandling, kommunikasjon, kundekonsulent, saksbehandler
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442112705
- Sist endret
