Systemutvikler med teknisk ansvar
Varda Care AS
- Frist 15.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Varda Care søker Systemutvikler
Vil du bli med på laget? Vi søker:
Systemutvikler med teknisk ansvar
Ønsker du å utgjøre en forskjell for helse- og omsorgsbransjen? Vil du drive teknologi inn i en ny og spennende fase, bestående av skalering og sterk vekst? I Varda Care utvikler vi fremtidens helseteknologi som forbedrer hverdagen på sykehjem, boliger og hjemmebasert omsorg.
Hos oss får du muligheten til å sette ditt særpreg på selskapet, og ta del i et arbeidsmiljø der variasjon og nye utfordringer venter rundt hvert hjørne, sammen i et team som løfter hverandre og finner de beste løsningene sammen.
I rollen som Systemutvikler med teknisk ansvar får du:
Ansvar for daglig drift innenfor ditt eget område
Sørge for godt samarbeid mellom produkt, support og utvikling
Forvalte og videreutvikle våre systemer sammen med andre utviklere
Lede vårt utviklingsteam
Ansvar for vår IT-strategi
Eierskap til våre integrasjonspartnere
Ansvar for våre IT-underleverandører
Foreta tekniske vurderinger, avklaringer og avveininger knyttet til arkitektur og drift
Prioritere og utvikle tjenestenes veikart og backlog, samt sikre at vi setter riktig retning og leverer med høy kvalitet
Erfaring som kan være nyttig:
Gjerne full-stack utvikler
React-Native erfaring (eller annen apputvikling)
React erfaring (eller annet frontend rammeverk)
Erfaring med Node.js
Kjennskap til AWS (eller Azure)
Kodebaser i kontinuerlig utvikling (refaktorering, modernisering, vedlikehold)
CI/CD-prosesser, testautomatisering og rutiner for trygg produksjonssetting.
Logging, overvåkning og feilsøking i produksjon
Hva tar du med deg inn?
Erfaring som seniorutvikler, men søkere med mindre erfaring blir også vurdert
Erfaring fra teamlead, tech lead, engineering lead er ønskelig men ikke et krav
Generelt god teknisk forståelse
Evne til å prioritere basert på brukeropplevelser, samtidig som du ivaretar teknisk kvalitet
Du er strukturert og nysgjerrig, og trives i skjæringspunktet mellom forretningsutvikling, teknologi og brukerbehov
Hva får du hos oss?
En jobb med mening, med raske endringer, i en fremtidsrettet bransje. Du får innsikt i produktet fra A til Å. Hos oss bidrar alle i selskapet med salg og med å utvikle tjenesten vår, i samarbeid med tilbakemeldinger fra kundene våre i helse- og omsorgsbransjen. Dette gir oss unik innsikt som bidrar til å gi de beste tjenestene til kundene våre.
Vi har alle vårt eget ansvar og fagområde, men vi har nok produktkunnskap og innsikt til å bidra der det trengs, når det trengs. Vi er en gjeng som trives i hverandres selskap og som raust deler erfaringer med hverandre. For å lykkes må vi spille hverandre gode. Alle blir hørt, alle får være med, og vi hjelper hverandre med å få kabalen til å gå opp. Vi har en flat struktur, der alle rapporterer til Daglig leder. Arbeidsspråk er både norsk og engelsk.
Du blir en nøkkelressurs for oss fremover! Trives du med varierte dager, hyppig mikrokommunikasjon og mye påvirkningskraft? Hos oss er personen viktigere enn kvalifikasjonene, så dersom du tror du har det som skal til for å lykkes i rollen, send oss en søknad!
Søknadsfrist: Senest innen 15. januar, men vi behandler søknader fortløpende
Kontorsted: Helst Ålesund, men base fra Oslo eller Trondheim er også mulig
Stillingstype: Fast. Vi ønsker deg helst i 100% stilling
Ferdigheter
- CI/CD (Continuous Integration and Continuous Delivery)
- IT-strategi
- React Native
- Teknisk forståelse
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Varda Care leverer digitalt tilsyn basert på kontaktløs sensorteknologi som registrerer helsedata kontinuerlig og varsler ved hendelser. Løsningen gjør det mulig for pleiere å prioritere bedre, reagere raskere og frigjøre tid til omsorg, samtidig som teknologien gir verdifull kartleggingsinformasjon av søvn og døgnmønster over tid.
Vi er et teknologiselskap etablert i 2020, med store ambisjoner innen sensorteknologi og helseinnovasjon. Vi lener oss på mer enn 70 års erfaring fra møbelbransjen, gjennom Helland Møbler, initiativtakeren til selskapet, men opererer i dag som et uavhengig selskap med fullt fokus på utvikling av fremtidens velferdsteknologi.
Vårt dedikerte team deler et felles ønske om å bidra til en mer bærekraftig helse- og omsorgstjeneste. Vi har kontorer i Ålesund og Oslo og gjennom distribusjonspartner har vi et landsdekkende salgsapparat.
Våre verdier:
Bryr oss - Vi bryr oss om deg og dine
Trygghet - Vi holder det vi lover og skaper trygghet i hverdagen
Nyskapende - Vi er nysgjerrige og søker ny kunnskap
Entusiastisk - Vi brenner for arbeidet vårt
- Sektor: Privat
- Sted: Kjøpmannsgata 3, 6005 Ålesund
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Elektronikk, IT - programvare, Medisinsk utstyr og rekvisita
- Stillingsfunksjon: Full stack utvikler, Systemarkitekt, Utvikler (generell)
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
systemutvikler, helseteknologi, teknisk ansvar, sensorteknologi
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442017305
- Sist endret
