Kundeservice
Nordisk Film
- Frist 30.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Nordisk Film Kino AS søker kundeservicemedarbeider
Nordisk Film kino lever for film og fantastiske gjesteopplevelser, og vi skal skape entusiasme, glede og engasjement. Vi skal få hjerter til å dunke og minner til å feste seg. Når gjestene går ut av våre kinoer, skal de allerede glede seg til neste besøk – og helst bestille en ny forestilling med en gang.
Som ansatt i Nordisk Film Kino skal du brenne for å skape kinomagi, gledes av å gi det lille ekstra og ha et oppriktig ønske om å gjøre gjesteopplevelsen enda bedre enn forventet. Du har glimt i øyet, varme i smilet og like å ta vare på de rundt deg. I Nordisk Film er vi et lag og leder med eksempel. Vi har alle en plass i gjestereisen og forstår viktigheten av egen rolle. Vi heier på hverandre og løfter hverandre frem. Vi er profesjonelle og tar rollen vår seriøst. Gjestene velger oss for hvem vi er, og den ekstra kinomagien de får hos oss!
Ønsker du å bli en del av Norges beste kinoteam?
Som kundeservicemedarbeider hos oss jobber du med å skape magiske kinoopplevelser for våre gjester hver gang! Igjennom å hjelpe, informere og løse problemer for våre gjester, skal du sammen med resten av laget på Kundeservice bidra til å skape fantastiske opplevelser for alle våre gjester. Du er en av våre viktigste ansikter utad, og har en avgjørende rolle i gjesteveien vår.
Vi ser etter deg som:
Trives og motiveres av å være i kontakt med andre mennesker, både på telefon og skriftlig.
Har sterke skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner.
Du er positiv, er løsningsorientert, og har høy energi.
Er pålitelig og profesjonell.
Har gode digitale ferdigheter, og behersker MS Office-pakken.
Skape fantastiske gjesteopplevelser igjennom dine arbeidsoppgaver:
Besvare skriftlige henvendelser fra våre gjester via epost og chat.
Besvare telefonhenvendelser fra våre gjester.
Bistå med å administrere ulike produkter og tjenester som for eksempel Kinopluss, Unlimited, Gavekort, Firmabilletter mm.
Bistå og hjelpe internt med ulike prosesser tilknyttet gjesteopplevelsen.
Øvrige forhold:
Stillingen rapporterer til Head of Operations & Experience.
Turnusarbeid i en deltidsstilling. Vi søker deg som både kan jobbe dag, kveld og helger.
Ferdigheter
- Digitale ferdigheter
- Microsoft Office
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Nordisk Film er alt du kan forestille deg, og så mye mer. Fra å lage og markedsføre film og tv- serier, til kino, annonsering og reklame, gavekort og gaming. Her kan du nyte den kreative stemningen, de høye ambisjonene, kule events, frynsegoder og arbeidslivet ditt. Uavhengig av jobb eller lidenskap, har du frihet og muligheter til videreutvikling i vår brede portefølje av merkevarer og virksomheter. Nordisk Film er eid av Egmont Foundation, og alt overskuddet vårt går til utvikling og hjelp til barn og unge i risikogrupper. Skriv det neste kapittelet i karrieren din sammen med oss. We bring stories to life.
- Sektor: Privat
- Sted: Nedre Gate 7, 0551 Oslo
- Bransje: Event og arrangementer, Kunst og kultur, Underholdning
- Stillingsfunksjon: Butikkansatt, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kommunikasjon, kundeservice, løsningsorientert, profesjonell, positiv
Annonseinformasjon
- FINN-kode 441427791
- Sist endret

