
Arbeidende Formann
Logistikk
- Frist 31.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Arbeidende Formann på Kvalitetskontroll
Vi søker Arbeidende Formann på Kvalitetskontroll. Riktig kandidat bør være sertifisert kvalitetskontrollør. Du vil få opplæring i alle oppgaver som Arbeidende formann skal besitte i ny organisasjon. Pr i dag så inngår stillingen i 2-skifts ordningen.
Dine arbeidsoppgaver:
- Du skal i all hovedsak delta og arbeide operativt i driften.
- I tett samhandling med Teamleder Kvalitetskontroll skal du lede og koordinere informasjon og oppgaver gjennom samhandling med innkjøper, servicesenter, reklamasjon dagligvare og andre enheter.
Dine ansvarsområder:
- Sikre at gitte retningslinjer etterleves og gjøres i henhold til HMS rutiner. (Dette innenfor eksempelvis operativ drift, renhold, Trygg Vare og HMS.)
- Sikre god praktisk opplæring av kvalitetskontrollørene på Clog, i henhold til rutiner og kravspesifikasjoner.
- Sikre korrekt dokumentasjon, krav og behandling mot leverandør/transportør
- Ansvarlig for kvalitetskontroll ved teamleders fravær
Administrasjon:
- Utføre kontorrelaterte oppgaver for sitt skift, for eksempel oppfølging av LKM, vedlikeholdsplaner, utestående reklamasjoner, tilbaketrekkinger og beholdningskorreksjoner
- Ansvarlig for skiftrapport, herunder status for varemottak, kald og varm sone og fokusprodukter for neste skift.
- Sikre rett dokumentasjon, samt kontrollere og korrigere teamets krav mot leverandør/transportør
- Ansvarlig for bestilling og vedlikehold av felles utstyr for kvalitetskontroll.
Ledelse:
- Sørge for oppfølging og støtte til de som jobber på kvalitetskontroll, inkludert jevnlig kontakt og hjelp når nødvendig.
- Oppfølging av pausetider for medarbeiderne.
- Følge opp Trygg Vare og HMS- rutiner.
- Ansvarlig for avdelingen, samt løfte problemstillinger i riktige fora ved teamleders fravær
Operativt arbeid:
- Bidra i operativt arbeid ift. kvalitetskontrollens behov
- Koordinering med eget team, varemottak, kontrollrom og returavdelingen ved utkalling av varer for kontroll, destruksjon, videresalg eller retur.
- Bidra til justering av kontrollfrekvenser, samt temperaturstyring på frukt og grønt.
- Sikre rett håndtering av store beholdninger, herunder liggetid.
- Lede og kontrollere sorteringsprosesser, samt sikre korrekt håndtering i SAP/WMS
Krav til kompetanse:
- Du har gode lederegenskaper og er flink til å motivere andre.
- Du behersker norsk svært godt, både muntlig og skriftlig.
- Du har god forståelse og kunnskaper om frukt og grønt.
- Du har grunnleggende it-kunnskaper i Excel, Word, Outlook.
- Du har god forståelse for SAP og WMS
- Du har god kompetanse innenfor IK-mat og trygg vare rutiner
- Du har gode kunnskaper rundt bruk av relevant utstyr for utførelse av kvalitetskontroll.
Personlige egenskaper:
- Ærlig og lojal.
- Gode samarbeidsevner.
- Løsningsorientert.
- Du kan håndtere stress og høyt arbeidstempo.
- Evne og interesse for å se detaljers rolle i en større sammenheng.
- Vilje til å lære nye oppgaver og verktøy.
- Fleksibel, endringsvillig og selvstendig.
- Fleksibel i forhold til arbeidstider og overtid.
- Punktlig, effektiv og nøyaktig.
Arbeidssted er på Gardermoen.
Lønn i henhold til overenskomst som driftsoperatør K3 med ansvarstillegg.
FerdigheterAI-generert
- Dokumentasjon
- Kvalitetskontroll
- Microsoft Excel
- Microsoft Outlook
- Microsoft Word
- SAP (Systems, Applications and Products for data processing)
- Sortere
- Temperaturkontroll
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 2067 Jessheim
- Bransje: Butikk og varehandel, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Logistikk og lager
Nøkkelord
Kvalitetskontrollør, Coop, Logstikk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 441298126
- Sist endret
