Prosjektleder
Coop Oppdal SA
- Frist 08.01.2026
- Ansettelsesform Fast
Vi ønsker å styrke eiendomsavdelingen vår med Prosjektleder Eiendom
Coop Oppdal SA har en viktig samfunnsrolle i regionene sør i Trøndelag og nord i Østerdalen. Samvirkelaget eier tre kjøpesentre lokalisert i Oppdal, Støren og Tynset, som alle har både egeneide butikker og eksterne leietakere. Gjennom våre butikker og kjøpesentre er vi med på å skape næringsutvikling, arbeidsplasser, møtepunkter og liv i distriktene.
Coop Oppdal er en stor eiendomsaktør med blant annet tre Domus kjøpesenter og 14 forretningsbygg, med samlet bruttoareal på ca. 50 000 kvm. Mye av arealene disponeres til egen forretningsvirksomhet, men vi har også over 50 utleieforhold til kontor, forretninger og leiligheter. I de kommende årene skal vi bygge og utvikle flere spennende prosjekter som inkluderer både inkluderer både forretningsbygg og leiligheter.
Vi ønsker derfor å styrke eiendomsavdelingen og søker en strukturert fagperson med gode leder- og samarbeidsegenskaper. Du trives med ansvar, jobber ryddig og effektivt, og evner å skape gode resultater både selvstendig og i samarbeid med andre. Stillingen som prosjektleder eiendom rapporterer til eiendomssjef og har personalansvar for vaktmesterteamet.
Stillingen omfatter drift og vedlikehold av våre eiendommer og bygg, inkludert utarbeidelse og inngåelse av avtaler med faste og tilfeldige tjenesteytere, samt oppfølging av leieavtaler. I tillegg vil rollen omfatte hovedansvar for enkelte prosjekter innen bygg og eiendom, noe som gir en variert og utviklende arbeidshverdag. Du vil ha ansvar for HMSK innenfor bygg og byggforvaltning, og det er derfor avgjørende at du har god kjennskap til relevant lov- og avtaleverk. Vi ser etter en person som ønsker å bidra aktivt til å videreutvikle systemer og rutiner.
Vi ser gjerne at du har relevant utdanning innen prosjektledelse, eiendom eller bygg-/tekniske fag, men solid erfaring med dokumenterte resultater kan kompensere for manglende formell utdanning. Kjennskap til kontraktsrett og god teknisk forståelse er en forutsetning, i tillegg til ledererfaring og grunnleggende økonomisk innsikt. Førerkort klasse B er nødvendig.
Arbeidssted er primært ved hovedkontoret i Oppdal. For rett kandidat kan annet arbeidssted innenfor vårt markedsområde vurderes. Stillingen innebærer noe reisevirksomhet. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser i en spennende og mangfoldig bedrift, hvor du får store muligheter til å påvirke din egen arbeidshverdag.
FerdigheterAI-generert
- Boligforvaltning
- Eiendoms- og vedlikeholdsledelse
- Kjøre
- Kontraktsrett
- Kunnskap om relevante lover og forskrifter
- Kvalitet, helse, sikkerhet og miljø
- Prosjekteringsledelse
- Utarbeide kontrakt
- Sektor: Samvirke
- Sted: Aunevn 3, 7340 Oppdal
- Bransje: Bygg og anlegg, Eiendom
- Stillingsfunksjon: Prosjektledelse
- Arbeidsspråk: Norsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
Eiendomsforvaltning, Anleggesledelse, Byggeledelse, Prosjektledelse
Annonseinformasjon
- FINN-kode 441165859
- Sist endret

