Prosjektkoordinator Corporate Events
Connections AS
- Frist 19.1.2026
- Ansettelsesform Engasjement
Vil du bidra til å skape firmaturer og events alle blir glade av?
- For deg som liker folk og gode opplevelser
Nå ser vi etter en prosjektkoordinator som vil være med og skape trygge, engasjerende og minneverdige firmaturer og arrangementer - både i Norge og ute i verden.
Du er den som holder oversikten og er prosjektledernes nærmeste støttespiller. Rollen innebærer en bred variasjon av oppgaver - fra deltakeradministrasjon til praktisk gjennomføring og økonomisk oppfølging.
Arbeidsoppgaver
- Utarbeide og administrere påmeldingsløsninger og invitasjoner i samarbeid med prosjektleder og/eller kunde
- Håndtere deltakeradministrasjon og sikre at deltakernes behov blir ivaretatt
- Bestille fly, hotell og andre reiseelementer etter behov
- Bistå med tilbud og programutarbeidelse
- Jobbe tett med prosjektleder og støtte kollegaer i deres prosjekter ved behov
- Sikre lønnsomhet og effektiv gjennomføring av prosjekter
- Sørge for oppdatert kunnskap om verktøy og produkter (f.eks. Qondor, Loquiz, destinasjoner og leverandører)
- Benytte SuperOffice og andre interne systemer i tråd med gjeldende rutiner
- Følge lover og retningslinjer innenfor personvern og kortinformasjon
Hvem ser vi etter?
Kompetanse og erfaring
- Erfaring med prosjektarbeid og evne til å forstå og løse kundens behov
- Strukturert arbeidsstil og evne til å koordinere flere prosjekter samtidig
- Økonomisk forståelse, herunder mva og grunnleggende prosjektregnskap
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Personlige egenskaper
- Nøyaktig og proaktiv i forhold til påmeldingsløsninger og deltakeroppfølging
- Ansvarlig, ambisiøs og åpen - du etterlever våre verdier i praksis
- Gode samarbeidsevner - både internt og med kunder og leverandører
- Lyttende og spørrende - du forstår kundens behov og ønsker å levere høy kvalitet
- Du evner å ha mange baller i lufta samtidig og trives med høy aktivitet
Dette tilbyr vi deg
- En variert arbeidshverdag med spennende prosjekter og fornøyde kunder som mål
- Muligheten til å utvikle deg faglig og personlig i et selskap med høye ambisjoner
- Et kompetent og inkluderende team med sterkt faglig fokus
- Moderne systemer og verktøy som hjelper deg å lykkes
- Konkurransedyktige betingelser
Arbeidssted, rapportering og varighet
- Stillingen rapporterer til: Manager Groups & Events
- Arbeidssted: Sandefjord
- Engasjementet varer ca 1 år med mulighet for forlengelse og også kunne bli prosjektleder for den rette.
Vil du være med å skape uforglemmelige opplevelser?
Send oss din søknad via søknadslenken. Har du spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med oss. Vi behandler søknader fortløpende og ser frem til å høre fra deg!
FerdigheterAI-generert
- Administrering av bookingsystem
- Merverdiavgift
- Prosjekteringsledelse
- Prosjektgjennomføring
- Prosjektregnskap
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Connections er Vestfolds største aktør innen jobbreiser, firmaturer, events og sportsreiser. Vi er et team på 16 flinke folk som elsker å skape gode opplevelser for kundene våre.
Vi tror på ansvarlighet, åpenhet og ambisjoner - verdier som vi prøver å leve etter i hverdagen. Vi er ISO-sertifisert og medlem av Reisegarantifondet, noe som gir både oss og kundene våre en ekstra trygghet.
Fra hovedkontoret i Sandefjord og avdelingen vår i Trondheim hjelper vi kunder over hele Norge og Skandinavia, og bruker vårt globale nettverk til å sikre gode avtaler og smarte løsninger.
- Sektor: Privat
- Sted: Kongens gate 2A, Sandefjord, Norge, 3210 Sandefjord
- Bransje: Event og arrangementer, Hotell og overnatting, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Prosjektledelse
Nøkkelord
Reise, Reisearrangementer, Reisearrangør, Booking av fly og hotell, Booking av flybilletter
(1/10)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 441003180
- Sist endret
