Enhetsadministrator
REMA 1000 Norge AS
- Frist 04.01.2026
- Ansettelsesform Fast
REMA 1000 Norge søker Enhetsadministrator
Har du tenkt over hvor mye teknologi som inngår i din handletur på REMA 1000?
Med 2300 kasser plassert i ca. 700 butikker, 147 applikasjoner, 123 direkteintegrasjoner, 100 leverandører, 70 tjenester, og 16 000 brukere – jobber vi for å sikre at hver handletur går sømløst for kundene våre.
Har DU lyst til å være med å forme REMA 1000 sine digitale løsninger?
Hvem er du?
Vi ser etter deg som er nysgjerrig på ny teknologi, og liker å finne løsningen på problemer. Du vil ha en rolle som påvirker mange brukere, og ønsket om å levere god kvalitet til disse brukerne er viktig.
I denne stillingen vil du blant annet ha ansvar for
Å sørge for at vi har god kontroll og styring over alle IT-enhetene vi bruker i REMA 1000. Vi mange forskjellige enhetstyper med forskjellige bruksområder, f.eks. PC/Mac for kontorbruk, mobiltelefoner, håndterminaler og truckterminaler for å nevne noen.
- Løpende administrere enhets- og applikasjonskonfigurasjoner i Intune
- Forvaltning av operativsystem og programvare som brukes på enheter, f.eks. oppdatering av image til bruk på enheter
- Drive 3. linjesupport på enheter, identifisere gjentakende utfordringer, bidra med kunnskapsdeling til 1. og 2. linje
- Løpende justere policies og konfigurasjon for å være oppdatert med endringer hos leverandører
- Testing av nye enheter
- Automatisering av oppgaver og prosesser
Vi tror du kjenner deg igjen i følgende egenskaper
- Serviceinnstilt, interessert i å hjelpe til å løse utfordringer som brukere sitter med
- Analytisk og konsekvenstenkende, de policyene vi setter treffer mange brukere
- Bevisst på IT-sikkerhet da en stor del av jobben vil være å beskytte enhetene mot bevisst eller ubevisst skade, f.eks. ved å administrere endepunktssikring sammen med kollegaer i IT-sikkerhet
Dine kvalifikasjoner
- Relevant utdanning innen IT eller erfaring innenfor området
- Interesse for f.eks. enheter (PC/Mac/mobiltelefon/håndterminaler), operativsystemer eller flåtestyring og applikasjonsdistribusjon
- Kjennskap til Intune, Google Play, Apple Business Manager eller andre tilsvarende systemer er et pluss
- Erfaring fra sakshåndtering fra f.eks. ServiceNow er et pluss
- Erfaring innenfor retail er et pluss
Hvorfor velge oss?
Hos oss får du muligheten til å jobbe med en sterk merkevare i et inkluderende og verdidrevet selskap. I REMA 1000 er vi opptatt av å ha det morsomt og lønnsomt, i den rekkefølgen! Vi tar vare på våre medarbeidere og har gjennom en årrekke blitt kåret til en av Norges beste arbeidsplasser i Great Place to Work®.
Vi holder til i moderne lokaler på Ensjø og kan friste med både kaffebar, personalrestaurant og treningsrom, fleksibel arbeidstid og konkurransedyktige betingelser.
Vi mener at mangfold gjør oss rikere, og oppmuntrer deg til å søke, uavhengig av hvem du er. Vil du jobbe i en spennende og hektisk bransje hvor du har stor mulighet til å påvirke din egen arbeidsdag, er dette noe for deg!
Sitter du igjen med flere spørsmål?
Da er Magnus Tømte (magnus.tomte at rema.no) rett person å kontakte
Vi gleder oss til å motta din CV og din søknad!
FerdigheterAI-generert
- Administrasjon (IT)
- Automatisering
- Microsoft Intune
- Programvareimplementering
- Programvarevedlikehold
- Systemadministrasjon
- Sektor: Privat
- Sted: Gladengveien 2, 0661 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Bygg og anlegg, Matvareproduksjon og -industri
- Stillingsfunksjon: Drift/Operations
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Annonseinformasjon
- FINN-kode 440994438
- Sist endret
