
Logistikk- og prosessrådgiver
Bertel O. Steen Logistikk
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du hjelpe 85 forhandlere med korrekt lager? Da ser vi etter deg!
Bertel O. Steen Logistikk leverer logistikktjenester til Bertel O. Steens importører og forhandlernettverk. Vi har ansvaret for å sikre effektiv logistikk fra innkjøp og transport til lagring, distribusjon og retur av reservedeler og tilbehør til hele verdikjeden fra leverandør til forhandler, og tilbake igjen. Vi tilbyr også støtte til effektiv beholdningsstyring hos et stort antall av våre forhandlere. Det er til denne rollen vi nå søker en ny medarbeider.
Vi holder til i et moderne, høyautomatisert logistikksenter på Berger ved Skedsmokorset. Her jobber rundt 75 dedikerte medarbeidere, hvorav ca. 25 på administrativ side og 50 på lageret. Nå ser vi etter en engasjert logistikkrådgiver til vårt Supply Chain Management-team, som jobber med beholdningsstyring hos våre forhandlere.
Vi tilbyr
Et sterkt fagmiljø med motiverte og kunnskapsrike kollegaer
Et godt arbeidsmiljø der vi gleder oss til å møtes hver dag
Gode utviklingsmuligheter
Konkurransedyktige betingelser
Pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidsoppgaver
Forvaltning, oppfølging og analyse av varebeholdninger hos importør og forhandler
Utarbeidelse og vedlikehold av logistikkparametere i ERP-systemet
Identifisere og gjennomføre forbedringstiltak
Oppfølging av returprosesser fra forhandlere
Rapportering og oppfølging av KPI-er
Løpende support og opplæring av forhandlere
Bistå andre logistikkfunksjoner ved behov
Kvalifikasjoner
Bachelorgrad - fordel innenfor logistikk, men ikke et krav
Erfaring fra forhandlerdrift og god prosessforståelse kan kompensere for manglende utdannelse, særlig erfaring fra delelager
Interesse for ERP-systemer og hvordan de kan brukes effektivt
God kjennskap til Microsoft-verktøy som Excel, Power BI og PowerPoint
Opptatt av kontinuerlig forbedring
Behersker norsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Komfortabel med presentasjoner og formidling via Teams
Serviceorientert, selvstendig og struktrurert
Sosial og ønske om å bidra til et godt fellesskap
Vi ser etter deg som vil være en rollemodell for verdiene våre: "Vi utfordrer", "Vi bryr oss" og "Vi presterer".
Søknader behandles fortløpende.
FerdigheterAI-generert
- Administrere inventar
- ERP-systemer
- Logistikk
- Microsoft Excel
- Norsk
- Sporing og overvåking av retursendinger
- Sektor: Privat
- Sted: Trondheimsveien 187, 2020 Skedsmokorset
- Bransje: Bil- og bildelproduksjon, Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon: Lagermedarbeider, Logistikk og lager, Rådgivning
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
Logistikk, Lagerstyring, oppfølging, Delelager, ERP
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 440527343
- Sist endret
