
Vil du bli en del av CFO-rådgivningsmiljøet i et av Norges ledende kompetansehus?
BDO AS
- Frist 11.01.2026
- Ansettelsesform Fast
CFO Advisory
Hvem er vi?
BDO i Sør-vest er en komplett leverandør av revisjons-, advokat- og rådgivningstjenester. I regionen satser vi tungt, med 123 medarbeidere fordelt på 6 kontorer. Hver dag bistår vi større, privateide virksomheter med å skape og videreutvikle verdier gjennom strategiarbeid, omstilling og helhetlig virksomhetsutvikling.
Nå søker vi talentfulle konsulenter som ønsker å være med på å forme et av Norges fremste CFO-rådgivningsmiljøer. Hos oss får du kombinere solid finansiell kompetanse med strategisk forretningsutvikling – og skape reell verdi for kundene våre.
CFO Advisory tilbyr et bredt tjenestespekter rettet mot økonomifunksjonen – fra å fylle nøkkelroller som CFO eller controller, til målrettede rådgivningsoppdrag for å løse konkrete behov og utfordringer i virksomheten. Vi skal nå styrke teamet med dyktige og engasjerte konsulenter til våre kontorer i Bergen og Stavanger. Hos oss blir du en del av et fagmiljø i sterk vekst, med store ambisjoner og reell påvirkningskraft på hvordan vi utvikler oss videre.
Hva gjør denne stillingen så spennende?
- Du vil få en unik mulighet til å jobbe med varierte og utviklende oppgaver i spennende virksomheter. Dette kan være i roller som project, financial eller business controller, CFO, prosjektleder e.l., avhengig av din bakgrunn og ditt erfaringsnivå.
- Du vil få jobbe på rådgivningsoppdrag og på utleieoppdrag av kortere/lengre varighet.
- Du vil få en unik mulighet til å vokse ditt nettverk i næringslivet, og komme tett på økonomiavdelingen i selskapene du jobber med.
- Du vil få mulighet til å være med helt i front av utviklingen av økonomifunksjonen, som står foran store endringer de kommende årene. Dette gjennom blant annet tett samarbeid med revisjonsavdelingen, Data & AI-teamet og flere av BDOs spesialistmiljøer for å forme fremtidens økonomifunksjon.
Hva kan vi tilby deg?
Vi har spurt våre kollegaer hva de setter mest pris på ved å jobbe i BDO:
- Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes utallige sosiale arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO som har et bredt tilbud av fysiske aktiviteter og arrangementer, månedlige lønningsaktiviteter og eget nettverk for innovasjon og nytenkning.
- Hver dag er ulik. Hos oss får du du jobbe med variert oppdrag som kombinerer økonomi, system, prosess og endring. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
- Fleksibiliteten. Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen og hvor du utfører den. Dette tilrettelegger vi for som en hybrid arbeidsplass med fleksitid.
- Utviklingsmulighetene. Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess.
I tillegg tilbyr vi gunstige pensjons- og forsikringsordninger samt kortere arbeidsdager fra juni til august.
Hvem er du?
- Vi tror du har minst fire års relevant arbeidserfaring fra regnskap/økonomifunksjon, med utdanning innen regnskap, økonomi eller finans på minimum bachelor nivå med gode resultater.
- For oss er det spennende om du har spisskompetanse på noen områder. For eksempel bransjer eller fag, men dette er absolutt ikke noe krav for å gjøre deg relevant for oss.
- Vi forventer at du har interesse for teknologi og nysgjerrig på å finne nye måter å jobbe på.
- Vi jobber mye i team og ønsker å være tett på våre kunder. Det er derfor en krav at du er flink til å kommunisere og samarbeide med andre.
- Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på hos oss. Du får energi av å lære nye ting, hjelpe kollegaer og løse utfordringer på en måte som gjør våre kunder fornøyde. Det beskriver også vår kultur.
Hvordan søker du?
Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i søknadsportalen vår. Vi går gjennom søknader fortløpende frem til fristen.
FerdigheterAI-generert
- Bokføring
- Finans og forsikring
- Kunnskap om teknologi
Om arbeidsgiveren
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Bergen, Norge, 4313 Sandnes
- Flere arbeidssteder: Inger Bang Lunds vei 4, 5059 Bergen
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Controller, Konsulent, Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Annonseinformasjon
- FINN-kode 440398832
- Sist endret
