NEVENYTTIG MEDARBEIDER TIL LAGERSTYRING OG KUNDEKONTAKT
MobileZentrum AS
- Frist 31.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du klar for nye utfordringer? MobileZentrum AS er en veletablert caravanforhandler i Buskerud.
Vi er et godt etablert team med stor lidenskap for bobiler og campingvogner. Vi har travle dager, og i den forbindelse ønsker vi å ansette en medarbeider til å holde styring på delelageret vårt.
Vi ser etter en person med god teknisk forståelse og gjerne med erfaring fra delelager, som er god på IT. Du er imøtekommende og blid, ansvarsbevisst, engasjert, nøye og positiv, fleksibel og real, og du kan jobbe både selvstendig og i team.
LAGERSTYRING OG KUNDEKONTAKT
Du vil ha direkte kundekontakt på alle plan; i resepsjonen, i telefonen, på e-post osv. Ditt ansvarsområde vil i hovedsak være bestillinger av deler og utstyr fra leverandører og fabrikker, både for kunder og for verkstedet vårt. Timebestilling til verkstedet hører også med.
Presis lagerstyring er viktig hos oss, og det inkluderer registrering av deler og utstyr.
Caravanbransjen er sesongbetont, og det forventes av deg at du også bidrar på andre områder i bedriften, som for eksempel å ta fukttester, ta imot i resepsjonen, i utstyrsbutikken, svare på telefoner mm. Teamet vårt bretter opp ermene og hjelper hverandre når det er travelt.
KUNDEN I FOKUS
Vi har stort fokus på fornøyde kunder, og gjør vårt ytterste på alle våre områder. Struktur er en nødvendighet.
Det er også viktig at du er innforstått med at ferie må avvikles i størst mulig grad utenfor høysesongen.
ARBEIDSOPPGAVER VIL I HOVEDSAK VÆRE:
# Mottak og håndtering av delebestillinger
# Sørge for deler til eget verksted
# Lagerstyring og registrering av deler
# Gi profesjonell hjelp og veiledning til kunder
# Følge opp garantisaker, reklamasjoner og retur
# Holde lageret ryddig og oversiktlig
# Avlaste i resepsjonen
# Bidra andre steder i bedriften ved behov
VI ØNSKER AT DU HAR:
# Evne til å bruke data og være løsningsorientert
# God teknisk forståelse
# God formuleringsevne på norsk, både skriftlig og muntlig
# Genuin interesse for å hjelpe kunder
# Engelskkunnskaper
# Evne til struktur og organisering, også når det er travelt
# Lyst og evne til å lære
# Vilje til å yte ekstra i perioder med stort arbeidspress
# Evne til å jobbe både selvstendig og i team
# Lojalitet til bedriften, kolleger og kunder
# Sertifikat for minimum klasse B, gjerne C1
VI TILBYR:
# Konkurransedyktige betingelser
# Interessante, morsomme og varierte oppgaver
# Nødvendig opplæring
# Stor grad av selvstendighet
# Hyggelig team
# Moderne lokaler
Ferdigheter
- Bruke databaser
- Digitale ferdigheter
- Organisere lager
Om arbeidsgiveren
MobileZentrum AS er en autorisert forhandler, og importerer de tyske merkene Carthago, Knaus, Weinsberg, og Dethleffs. Det finnes bobiler og vogner med mange variasjoner i størrelse og planløsning, og vår hovedoppgave er å vise kunden veien til den optimale caravan for sitt behov. Vi er trygge på at kundene våre gjør et riktig valg etter veiledning fra våre selgere. I verkstedlokalene utfører vi det meste innen karosseri og lakkering, ettermontering av utstyr, samt fukt- og gasstesting. Vi er stolte av vårt moderne caravanhus!
Som en betydelig aktør i vårt område er fornøyde kunder svært viktig for oss. Vi er ikke størst, men vi vil gjøre det ytterste for å være best. Vi som jobber her er begeistrede mennesker som selv har erfaring med caravanlivet, og vi «smitter» gjerne andre med entusiasmen for å eie en rullende hytte.
- Sektor: Privat
- Sted: Industriveien 2, 3300 Hokksund
- Bransje: Bil, kjøretøy og verksted, Butikk og varehandel, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Lagermedarbeider, Logistikk og lager
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
lagerstyring, teknisk forståelse, delebestillinger, garantisaker, reklamasjoner
Annonseinformasjon
- FINN-kode 440062307
- Sist endret