Saksbehandler
Adecco
- Frist 10.12.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Vi søker saksbehandler innen eiendom
For en av våre hyggelige og solide kunder, er vi på jakt etter en dedikert saksbehandler som ønsker å bli en del av et dynamisk team. Vi ser etter deg som kan sette deg inn i omfattende regelverk, og som jobber selvstendig, men også bidrar til det beste for teamet. Vi ser etter deg som kan starte snarest.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Effektiv og nøyaktig håndtering av nødvendige dokumenter knyttet til eiendomsoverdragelse
- Profesjonell og hyggelig kommunikasjon med kunder
- Svare på spørsmål knyttet til prosessen ved eiendomsoverdragelse
- Sikre at prosessen går smidig for alle relevante parter
Ønskede kvalifikasjoner:
- Det er en fordel med høyere utdannelse, men ikke et krav
- Du setter deg raskt inn i nye oppgaver, og er nøyaktig i din jobbutførelse
- Du har sterke kommunikasjonsevner, og god formuleringsevne
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser i et faglig dyktig team. Du vil jobbe i Bergen sentrum i nye og trivelige lokaler, og vil få meget god oppfølging av både Adecco og vår kunde!
Vi kaller kandidater inn til intervju fortløpende.
Oppstart: Snarest
Arbeidstid: 08-16
Varighet: I første omgang til 31.12.25 med muligheter for videre forlengelse
Er dette stillingen for deg?
Du er velkommen til å søke på stillingen ved å fylle ut en kort søknad og laste opp CV via link til høyre.
Skulle du ha noen spørsmål ta gjerne kontakt med Katrine Grotle Senior HR-konsulent/Rådgiver, katrine.grotle@adecco.no.
FerdigheterAI-generert
- Dokumentasjonsforvaltning
- Eiendomsoverdragelse
- Forskrifter
- Sektor: Privat
- Sted: 5054 Bergen
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester
- Stillingsfunksjon: Saksbehandler
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
saksbehandling, eiendom, jus, overdragelse, forkjøpsrett
Annonseinformasjon
- FINN-kode 440005964
- Sist endret



