
Bildegalleri
Pearson New International Edition Using Multivariate Statistics lærebok
Til salgs
100 kr
Beskrivelse av varen
Tilstand: Pent brukt - I god stand
Emne: Økonomi og administrasjon
Diverse fagbøker innen markedsføring, økonomi og administrasjon. Pent brukt, men med noe markering fra tusj.
Må hentes Bærums Verk eller Oslo / Nationaltheatret.
Usikg Multivariate Statistics, sixth ed. Tabachnik, Fidell.
Strategic Brand Management, Fourth ed. Kevin Lane Keller.
Innovation and Entrepreneurship, second ed. John Bessant and Joe Tidd.
Consumer Behavior A European Outlook, second ed. schiffman, Kanuk, Hansen.
Business ethics, third ed. Andre Crane & Dirk Matten.
Service Marketing Integrating Customer Focus Across the Firm, second ed. Wilson, Zeithaml, Bitner, Gremler.
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 30.11.2025 kl. 18:59 ・ FINN-kode: 439784961


