Bildegalleri
Hyundai i20
1,4 CRDI Comfort
2010
242 000 km
Manuell
Diesel
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innBeskrivelse
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 900 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 8 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Hyundai
- Modell
- i20
- Modellår
- 2010
- Karosseri
- Kombi 5-dørs
- Drivstoff
- Diesel
- Effekt
- 75 hk
- Slagvolum
- 1,4 l
- CO₂-utslipp
- 116 g/km
- Kilometerstand
- 242 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Maksimal tilhengervekt
- 1 100 kg
- Hjuldrift
- Forhjulsdrift
- Vekt
- 1 127 kg
- Seter
- 5
- Dører
- 5
- Størrelse på bagasjerom
- 295 l
- Farge
- Rød
- Fargebeskrivelse
- Mørk rød metallic
- Interiørfarge
- Tekstil normal slitasje
- Bilen står i
- Norge
- Neste frist for EU-kontroll
- 28.02.2026
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- KH68482
- Chassis nr. (VIN)
- MALBC51SAAM137529
- 1. gang registrert
- 08.04.2010
- Eiere
- 7
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- Antiskrens
- Antispinn
- El-sidespeil m. varme
- Elektriske speil
- Isofix
- Kjørecomputer
- Klimaanlegg
- Kurvelys
- Multifunksjonsratt
- Mørke ruter
- Sentrallås
Selgers kjennskap til bilen
Kjente feil, mangler eller synlige skader?
Ja. Den har et par småbulker og flekker i lakken her og der og ting som er vanlig for en så gammel bil , brekker må strammes men den har utrolig lite rust hadde den på verksted og tittet under og det eneste var litt overflaterust bærebru høyre side .
Er det gjort større reparasjoner?
Nei
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.
Uavhengig tvisteløsning
Vår partner Mekle tilbyr digital tvisteløsning hvor begge parter i en reklamasjonssak får hjelp av en jurist til å finne en rimelig løsning.
Les mer om Mekle herAnnonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.