Bildegalleri
Toyota Celica
1,8 skinn klima
2000
178 000 km
Manuell
Bensin
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innForsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Sjekk bilens historikk for VF37150
Få en rask oversikt over bilens historikk og hva du bør sjekke
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 900 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 40 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Toyota
- Modell
- Celica
- Modellår
- 2000
- Karosseri
- Coupe
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 143 hk
- Slagvolum
- 1,8 l
- CO₂-utslipp
- 185 g/km
- Kilometerstand
- 178 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Maksimal tilhengervekt
- 1 200 kg
- Hjuldrift
- Forhjulsdrift
- Vekt
- 1 105 kg
- Seter
- 4
- Dører
- 3
- Størrelse på bagasjerom
- 365 l
- Farge
- Sølv
- Bilen står i
- Norge
- Neste frist for EU-kontroll
- 19.01.2026
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- VF37150
- Chassis nr. (VIN)
- JTDDR38T400040265
- 1. gang registrert
- 29.08.2000
- Eiere
- 5
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Selgers kjennskap til bilen
Kjente feil, mangler eller synlige skader?
Ja. Bilen har en bulk i bakre høyre skjerm. O2 sensor bank 2 lager motorlampe, skiver og klosser bør skiftes begrunnet rust, kan kanskje bli kjørt av men tviler på det. Selger bilen fordi den ikke blir brukt. Pris kan diskuteres
Er det gjort større reparasjoner?
Ja. Byttet motor til samme type motor men fra 2005. Skiftet alt av væsker motor olje, gir olje, kjølevæske, bremsevæske, og skiftet drivaksler
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.
Uavhengig tvisteløsning
Vår partner Mekle tilbyr digital tvisteløsning hvor begge parter i en reklamasjonssak får hjelp av en jurist til å finne en rimelig løsning.
Les mer om Mekle herAnnonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.