Daglig Leder
Tele-Com Bergen AS
- Frist 31.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Lede et sterkt team mot nye mål?
Vår daglig leder går av med pensjon.
Vi søker en handlekraftig ny daglig leder som vil bygge videre på vår 36 års historie og solide kunderelasjoner innen IKT og velferdsteknologi samt ivareta vårt sterke interne miljø.
Om oss
Tele-Com Bergen er leverandør av velferdsteknologi, telekommunikasjon og nettverksløsninger i Norge.
Vi er ikke store, men vi drømmer stort og yter alltid det lille ekstra for våre kunder.
Vi har tette forhold til våre samarbeidspartnere og kunder og sammen oppnår vi våre felles mål.
Vi er som en familie, hvor alle yter det lille ekstra. Det som skiller Tele-Com Bergen fra mange andre aktører er vår evne til å raskt snu oss rundt og løse en utfordring for kunden.
Dine ansvarsområder og muligheter
Som daglig leder vil du være selskapets høyest rangerte leder, med direkte rapportering til styret. Rollen vil være avgjørende for å forme og gjennomføre langsiktige mål. Vi ønsker en leder som har forretningsforståelse og strategisk kompetanse.
Du er en inspirerende leder som vil bygge og motivere et høytytende lederteam og fremme en positiv, inkluderende og produktiv organisasjonskultur.
Vi forventer at du har god økonomisk styring med god risikohåndtering.
Du driver salgsfremmende arbeid med organisatorisk trygghet.
Du er en relasjonsbygger.
Du har erfaring som daglig leder eller i en annen sentral lederstilling, gjerne innenfor relevant bransje.
Kompetanse: Relevant utdanning er en fordel og erfaring er nødvendig.
Hvorfor velge oss?
Vi tilbyr en lederrolle i et stabilt selskap med lang historie, solide tradisjoner og et godt omdømme hos våre kunder.
Som daglig leder hos oss blir du en del av et sammensveiset og dedikert team i et selskap som verdsetter langsiktighet og et godt internt arbeidsmiljø.
Du får ansvaret for å forvalte en veletablert virksomhet med en god markedsposisjon innen IKT og velferdsteknologi, hvor kvalitet og relasjoner står i fokus.
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og spennende utviklingsmuligheter.
Klar for utfordringen?
Send inn søknad og CV i dag. Kandidater vurderes fortløpende, og selskapet ser frem til å høre hvordan nettopp du kan bidra til selskapets vekst.
Søknadsfrist: 31. desember 2025
Kontaktperson: Anja Totland, styrets leder, anja.totland@tele-com.no, 93219756
Arbeidssted: Bergen
Ferdigheter
- Forretningsledelse
- Motivere teamet
- Økonomistyring
- Personalansvar
- Risikostyring
- Teambygging
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Tele-Com Bergen er en IKT-kompetansebedrift etablert i 1989. Siden oppstarten har vi hatt samme navn og eierstruktur – noe som gir våre kunder stabilitet, forutsigbarhet og en trygg samarbeidspartner over tid.
Vi tilbyr en kombinasjon av teknisk spisskompetanse, høy servicegrad og personlig oppfølging.
Tele-Com Bergen er en del av Telecom Norden – en samarbeidsgruppe som dekker hele Norge, samt virksomheter i Danmark og Island. Dette gir oss lokal tilhørighet kombinert med et landsdekkende nettverk for service, utvikling og kompetansebygging.
- Sektor: Privat
- Sted: Midtunhaugen 10, 5224 Nesttun
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor, På kontoret
- Bransje: Elektronikk, IT, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Ledelse, Økonomistyring og budsjettering
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
ansvar, daglig leder, telekommunikasjon, velferdsteknologi, ikt
Annonseinformasjon
- FINN-kode 438280116
- Sist endret

