Kunderådgiver
TELIA NORGE AS
- Frist 11.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du bli Telias nye stemme?
I nye, moderne lokaler på Økern finner du hjertet av Telia: vårt briljante kundesenter for TV & Bredbånd. Her jobber vi med å sikre at våre kunder alltid har riktige løsninger for sine behov.
Hos oss jobber dyktige og engasjerte kunderådgivere som setter kunder først – enten det gjelder å gjenopprette tv-signaler på hytta eller sørge for stabilt bredbånd til hjemmekontoret. Nå har vi noen ledige stoler hos en levende arbeidsplass for deg som elsker å skape verdi gjennom god kundeservice!
Vi er en mangfoldig gjeng av kunderådgivere ulikt noe annet sted:
Gamere, servitører, musikere, sjåfører, bartendere, koordinatorer, og sykepleiere – vi kommer fra ulike bakgrunner, men deler en sterk interesse for å hjelpe andre og å skape positive opplevelser for kundene våre.
Rådgivning og verdiskapning er nøkkelen i vårt arbeid.
Vi tror på å skape verdi i hver eneste interaksjon. Det handler ikke bare om å fikse et problem der og da, men om å bygge tillit og langsiktige løsninger og dermed relasjoner.
Som kunderådgiver hos Telia vil du yte service ved å veilede kunder basert på grundig kartlegging og analyse av deres problemer.
En samtale som betyr noe
Når telefonen ringer, vet vi at det er et menneske på den andre siden som trenger vår hjelp. Samtaler du har med kunder kan nesten sammenlignes med en legetime. Akkurat som en lege diagnostiserer og behandler, lytter vi nøye til kundens utfordringer, stiller de riktige spørsmålene og tilbyr riktige løsninger for kundene. Vi gir ikke bare en standardresept; vi gir verdibasert rådgivning som virkelig hjelper – og skiller oss fra mengden.
Vi har ikke en lang liste med krav. Her ER det faktisk det indre som teller – og hvordan du best løser oppgaven.
Har du service godt plantet i ryggmargen og trives med å jobbe i flere systemer samtidig, er vi veldig godt på vei. Hvis du kan starte 12. januar og er ute etter en heltidsjobb, er vi enda nærmere å finne vår nye kollega.
Hva kan du forvente?
Telia er et selskap i fronten av teknologi og utvikling, med et inspirerende og støttende arbeidsmiljø der du kan vokse både profesjonelt og personlig. Du blir en del av et sammensveiset team som verdsetter felles aktiviteter, enten det er After Work eller ukentlige padel-tennis kamper. Vi støtter et aktivt liv utenfor jobben, og ønsker å bidra til at du trives både på og utenfor arbeidsplassen.
Arbeidstiden vil kunne variere innenfor åpningstiden: 08-19 på hverdager og 09-16 på lørdager. Vaktplanen settes opp god tid i forveien, og du vil i snitt ha én lørdag i måneden, samt varierte arbeidstider på hverdager.
Er du den engasjerte og løsningsorienterte medarbeideren som ønsker å være en verdiskapende rådgiver hos Telia? Da vil vi gjerne høre fra deg – send inn din CV og søknadstekst i dag.
Manpower ved senior bemanningsrådgivere Marianne K. Ellefsen og Emilie Ellingsen håndterer denne rekrutteringen, sammen med Telia. Det vil være et krav at man kan starte 12.januar på grunn av et felles, grundig opplæringsløp hos Telia som går over flere uker.
FerdigheterAI-generert
- Analysere data
- Bruke IKT-systemer
- Diagnostikk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 10
- Sted: 0585 Oslo
- Bransje: Elektronikk, Internettbaserte tjenester, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kundeservice, Rådgivning
Nøkkelord
Callsenter, Kundeservice, Rådgivning, Informasjon, Kontorarbeid
(1/6)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 437594743
- Sist endret
