Bildegalleri
Subaru Legacy
2.0D PREMIUM
2009
270 000 km
Manuell
Diesel
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innForsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Sjekk bilens historikk for SD48179
Få en rask oversikt over bilens historikk og hva du bør sjekke
Beskrivelse
Selger en veldig god bil. Da drømmebilen for meg kom litt for seint. Bilen jeg opprinnelig hadde ble vraket etter påkjørsel, derfor kjøpte jeg denne. Har vært veldig fornøyd. Men kjenner at plassen blir litt lite når jeg driver med hunder. Så når en kassebil dukket opp valgte jeg kjøpe den og må derfor selge denne her igjen.
Den står med forsikring for å kjøre ut året. Etter nyttår blir det kun lagrings forsikring.
Prisen er litt lavere enn hva jeg kjøpte for. Men jeg har kjøpt nye sommerdekk og ny lykt på bakluka. Samt litt andre små deler som er skiftet.
Veldig god bil. Så hadde det ikke vært for plass så hadde jeg beholdt den.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 900 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 40 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Subaru
- Modell
- Legacy
- Modellår
- 2009
- Karosseri
- Stasjonsvogn
- Drivstoff
- Diesel
- Effekt
- 150 hk
- Slagvolum
- 2 l
- CO₂-utslipp
- 156 g/km
- Kilometerstand
- 270 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Maksimal tilhengervekt
- 1 700 kg
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Vekt
- 1 510 kg
- Seter
- 5
- Dører
- 5
- Størrelse på bagasjerom
- 459 l
- Farge
- Hvit
- Bilen står i
- Norge
- Neste frist for EU-kontroll
- 07.03.2026
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- SD48179
- Chassis nr. (VIN)
- JF1BPDLYF9G123453
- 1. gang registrert
- 26.08.2009
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Selgers kjennskap til bilen
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.
Uavhengig tvisteløsning
Vår partner Mekle tilbyr digital tvisteløsning hvor begge parter i en reklamasjonssak får hjelp av en jurist til å finne en rimelig løsning.
Les mer om Mekle herAnnonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.