Salgssupport Bergen
Input interior
- Frist 30.11.2025
- Ansettelsesform Fast
Nysgjerrig på en karriere hos Nordens ledende innredningskonsern?
Vil du jobbe med innredning, mennesker og spennende prosjekter? Vi ser etter deg som er nysgjerrig, liker ansvar og får ting til å skje.
Hos Input interior handler det ikke bare om møbler – men om å skape miljøer folk trives i. Vi er stolte av å være Nordens største uavhengige innredningskonsern – drevet av engasjerte medarbeidere med høye ambisjoner. Nå kan du bli en del av teamet vårt i Bergen – i en variert og spennende rolle som salgssupport.
Hva går jobben ut på?
Som salgssupport får du en nøkkelrolle i prosjektene våre og blir bindeleddet mellom kunder, samarbeidspartnere og kollegaer. Oppgavene dine vil blant annet være å:
bistå i tilbudsarbeid, kreative løsningsforslag, ordrehåndtering og prosjektoppfølging.
skape gode kundeopplevelser gjennom tett dialog og oppfølgning.
støtte prosjektledere fra produktvalg til levering.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som er selvgående og strukturert med høy gjennomføringsevne. Du trives med kundedialog, skaper trygghet gjennom god service og oppfølgning, og finner løsninger når utfordringene dukker opp.
Vi tror du vil passe hos oss hvis du:
er serviceinnstilt, liker å snakke med kunder og bygge relasjoner.
er nøyaktig, ansvarsfull og tar initiativ.
har god kommunikasjonsevne og forretningsforståelse.
sprer energi og bidrar til et godt arbeidsmiljø.
Erfaring fra kundebehandling og salg er en fordel, men vi legger størst vekt på hvem du er.
Hva får du hos oss?
Et engasjert og sosialt arbeidsmiljø
Inspirerende lokaler sentralt i Bergen
Konkurransedyktige betingelser
Muligheten til påvirke innredningsløsninger hos ledende aktører
Klar for å bli med på laget?
Vi lever etter verdiene engasjerte, transparente, kreative og unike. Sammen skaper vi miljøer som inspirerer – vil du være med?
Søk nå – vi gleder oss til å høre fra deg!
Førerkort klasse B og tilgang til bil er et pluss, men ikke et krav.
Søk snarest
Vi oppfordrer til å søke snarest, men søknadsfrist er 30. november 2025. Utvalg og intervjuer skjer fortløpende. Søk via skjemaet og legg ved søknad og CV.
Ferdigheter
- Gjennomføre aktivt salg
- Oppdragsansvar
- Produktutvalg
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Input interior er Nordens ledende uavhengige innredningskonsern med unik kompetanse innen behovstilpassede løsninger for kontor og næringsliv, hotell og restaurant, skole og utdanning, samt helse og omsorg. Vår uavhengighet er vår styrke. Med markedets bredeste produktsortiment gir vi våre kunder handlingsrom og valgfrihet. Den beste innredningen er tilpasset behovene og de unike forutsetningene i hvert prosjekt. Vi leverer møbler og innredningstjenester for 3 milliarder kroner årlig og fullfører tusenvis av prosjekter hvert år i Norden. I dag er vi til sammen over 650 medarbeidere i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Gjennom våre leveranser har vi bygd opp en unik kompetanse og erfaring og er nå på jakt etter flere ambisiøse medarbeidere til vår reise videre.
- Sektor: Privat
- Sted: Sandviksbodene 1F, 5035 Bergen
- Bransje: Arkitektur, areal og interiør, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Koordinering, Salg
Nøkkelord
salgsstøtte, kundeservice, administrasjon, salg, anbud og tilbud
Annonseinformasjon
- FINN-kode 436043601
- Sist endret
