HMS Spesialist
COMROD AS
- Frist 30.11.2025
- Ansettelsesform Fast
Vi utvider HMS- og kvalitetsavdelingen og ser etter ny HMS Spesialist!
Har du en lidenskap for HMS? Liker du varierte arbeidsoppgaver og være litt "hands-on"? I vår HMS- og kvalitetsavdeling får du utfordret deg både med dokumentasjonsarbeid og felt arbeid.
Vi i Comrod AS har et sterkt ønske om å oppnå null arbeidsrelaterte skader, samt videreutvikle og følge opp våre allerede eksisterende systemer. Vi er et selskap i vekst og med gode utviklingsmuligheter internt. Vi ser etter deg som kan og liker å samhandle arbeide og samhandle med mennesker på tvers av organisasjonen.
Vi kan tilby:
Fast stilling i et solid selskap i vekst
Kantineordning
Gode pensjonsvilkår
Konkurransedyktige betingelser
Bonusordning
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
Arbeidsoppgaver
Bistå med å overvåke og forbedre HMS-arbeidet for å sikre en trygg og sunn arbeidsplass
Bistå med avvikshåndtering og andre saker som rapporteres inn i vårt ledelsessystem
Planlegge og gjennomføre interne kurs og opplæring
Bistå med å utarbeide og vedlikeholde HMS-dokumentasjon i henhold til gjeldende lover, forskrifter og standarder
Samsvarsvurdering av eksterne og interne HMS krav
Aktivt arbeide med kontinuerlig forbedring i bedriften
Planlegging, utførelse og oppfølging av interne og eksterne revisjoner
Planlegging og gjennomføring av risikovurderinger knyttet til HMS
Bistå med oppfølging av stoffkartotek og substitusjonsvurderinger av kjemikalier
Utvikle og implementere beredskapsplaner
Samarbeid med bedriftshelsetjeneste
Hva ser vi etter?
Vi ser etter en person som er analytisk, strukturert og systematisk
Har en evne til å arbeide selvstendig
Er dyktig til å initiere og fullføre oppgaver i henhold til organisasjonens behov
Er kreativ og evner til å løse utfordringer
Gode kommunikasjons- og formidlingsevner, både skriftlig og muntlig
Ønskede kvalifikasjoner
Bachelor innen HMS eller annen relevant utdannelse. Erfaring innen HMS-arbeid kan kompensere for den formelle utdannelsen
Relevant erfaring innen fagområdet HMS og Yrkeshygienisk kompetanse
Kunnskap og erfaring med ISO 45001
Evne til å jobbe systematisk og effektivt med løsninger
Gode datakunnskaper.
Ferdigheter
- Avviksbehandling
- Bedriftshelsetjeneste
- Dokumentering og registrering av informasjon
- ISO 45001
- Kontinuerlig forbedringsprosess (CIP)
- Kvalitetsdokumentasjonsstyring
- Risikovurdering (forsikring)
- Yrkeshygiene
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Comrod er en internasjonal teknologibedrift med hovedkontor i Tau utenfor Stavanger, og med virksomhet i Norge, Sverige, Frankrike, Ungarn og USA. Selskapet har over 70 års erfaring med utvikling og produksjon av avanserte komposittprodukter og kommunikasjonsløsninger for krevende applikasjoner.
Comrod består av to hoveddivisjoner:
Kommunikasjons DivisionDenne divisjonen utvikler og produserer:
Antennesystemer for militære og sivile fartøy, kjøretøy og ubåter
Teleskopiske og seksjonsbaserte master
Strømforsyninger og batteriladere
Elektromekaniske komponenter som koblere og kontrollsystemer
Produktene er kjent for sin robusthet, pålitelighet og ytelse under ekstreme forhold, og benyttes av forsvarsstyrker og maritime aktører over hele verden.
Utility DivisionBasert på Tau, fokuserer denne divisjonen på:
Komposittstolper for luftlinjer i distribusjons- og regionalnettet.
Fundamenteringsløsninger
Modulbaserte mastesystemer som kan tilpasses kundens behov
Stolpene er laget av glassfiberforsterket plast, har lav vekt, høy stivhet og lang levetid, og krever minimalt vedlikehold.
- Sektor: Privat
- Sted: Fiskåveien 1, 4120 Tau
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Industri og produksjon
- Stillingsfunksjon: HMS, Kvalitetssikring, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
hms, avvikshåndtering, risikovurderinger, arbeidsmiljø, revisjoner
Annonseinformasjon
- FINN-kode 435985377
- Sist endret
