Administrasjonskoordinator
Stena Recycling AS
- Frist 25.11.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye administrasjonskoordinator?
Det å jobbe hos Stena Recycling innebærer så mangt. Det handler om bærekraft, vilje og engasjement - for utvikling og for å nå mål. Ha ambisjoner om å jobbe smartere, lykkes bedre og alltid utvikle seg – og oss. Vi søker nå etter en strukturert og engasjert administrasjonskoordinator til vår filial i Hommelvik. Du vil være en viktig støtte for både interne og eksterne kunder, og bidra til at våre administrative prosesser fungerer sømløst. Kjenner du deg igjen i beskrivelsen? Da er det deg vi ser etter!
Om rollen
Som administrasjonskoordinator vil du ha ansvar for å håndtere kundeavtaler, bestillinger, leveranser og økonomiske transaksjoner i våre systemer. Du vil også bidra til kontinuerlig forbedring av administrative rutiner og sikre at arbeidet utføres i henhold til gjeldende lover, forskrifter og interne retningslinjer.
Stillingen rapporterer til filialsjef
Arbeidstiden er fra 07:00 – 15:00
Arbeidssted er Hommelvik
Arbeidsoppgaver
- Sikre korrekt informasjon og betingelser i kundeavtaler
- Registrere og følge opp bestillinger og transportoppdrag
- Administrere leveransen var varer som kommer inn og som skal transporteres ut
- Sikre korrekt regnskapsgrunnlag for inn- og utbetalinger
- Ekspedering av kjøp/salgs nota og øvrige økonomiske transaksjoner
- Bidra til forbedringsarbeid og utvikling av administrative prosesser
- Delta i avdelingens HMS arbeid
- Sørge for trygt, ryddig og effektivt arbeidsmiljø
- Utfør oppgaver i tråd med selskapets verdier og etiske retningslinjer
- Øvrige relevante oppgaver relatert til backoffice
Kvalifikasjoner
Utdanning (minimum et av følgende)
- Bachelorgrad innen administrasjon, økonomi og ledelse
- Fagskole eller videregående opplæring innen kontor- og administrasjonsfag
- Regnskap fra videregående skole eller fagskole
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
Erfaring og ferdigheter
- 1 – 3 års relevant arbeidserfaring
- Gode IT-kunnskaper, særlig i Excel og ERP/regnskapsprogrammer
- Evne til å jobbe selvstendig og strukturert
- God kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
- Du må ha god regnskapsforståelse
Hva skal til?
For å trives hos oss er det viktig at du er nysgjerrig og aktivt deltar i vårt utviklingsarbeid. Du er over gjennomsnittet interessert i å utvikle en solid kompetanse og jobbe strukturert. Du har stor interesse for digitale verktøy som bidrar til å effektivisere selskapet. Er du i tillegg en faglig og sosial bidragsyter, er sjansen stor for at vi er en god match! Hos oss forsøker vi alle å være løsningsorienterte lagspillere som hjelper hverandre i hverdagen. Du er nysgjerrig og du bidrar med energi, engasjement og en positiv holdning.
Hva kan vi tilby?
Å jobbe i Stena Recycling innebærer at du blir en del av en stor virksomhet, med avdelinger både i Norge og mange andre land i Europa. Vi tror på et delegert ansvar, og det innebærer at hver og en tar ansvar for sin jobb, samt at man er med og bidrar til egen og felles utvikling. Vi samarbeider i alt vi gjør og sammen gjør vi en forskjell, hver dag.
Utviklingsmuligheter
Vi er opptatt av din personlige og profesjonelle utvikling. Hos oss vil du ha muligheten til å delta på kurs og opplæring som kan hjelpe deg med å utvikle dine ferdigheter og kunnskaper. Vi tilbyr også interne karrieremuligheter, slik at du kan vokse og utvikle deg innenfor selskapet. Vi tror på å investere i våre medarbeidere, og vi ønsker å støtte deg i din karrierevei. I tillegg har vi et kompetansestipend som kan brukes til videreutdanning og utvikling av dine ferdigheter der det er relevant.
Som en del av vårt mangfolds- og inkluderingsarbeid oppfordrer vi spesielt kvinner til å søke jobben hos oss.
Vår visjon er "Together we create a sustainable tomorrow". Det starter med deg.
FerdigheterAI-generert
- Administrativ prosessstyring
- Back Office-oppgaver
- Bedriftsøkonomi
- Føre regnskap over alle inntekter og utgifter
- Økonomiske og administrative fag (AMO)
- Regnskapspraksis
Om arbeidsgiveren
Gjennom alle de årene vi har vært i markedet, har vi utviklet en unik erfaring rundt å skape bærekraftige verdier innen miljø- og gjenvinningsområdet. Det gjør at vi, sammen med våre medarbeidere, kunder, leverandører og andre partnere, er en viktig bidragsyter til utviklingen av en sirkulær økonomi.
- Sektor: Privat
- Sted: 7550 Hommelvik
- Bransje: Industri og produksjon, Kjemisk industri, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kontorarbeid, Koordinering
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Annonseinformasjon
- FINN-kode 435542507
- Sist endret
