Rådgiver anbud Lindbak Interiør
Lindbak
- Frist 1.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Klar for en ny utfordring i et trygt og utviklende miljø? Vi gleder oss til å høre fra deg!
Vil du bidra til å forme fremtidens arbeidsplasser – og bli en del av Norges ledende innredningskonsern?
Hos Lindbak Interiør får du en sentral rolle i arbeidet med anbud og rammeavtaler, i tett samarbeid med kollegaer over hele landet.
Du blir en del av et inkluderende og kompetansedrevet miljø hvor læring, utvikling og lagspill står i sentrum.
Hvem er du?
Du er nysgjerrig, strukturert og liker å ha oversikt. Du trives med ansvar, men også med å samarbeide tett med andre. Kanskje har du erfaring fra kontor, salg, prosjektarbeid eller administrasjon – eller du er i starten av karrieren og klar for å lære mer om anbud og innredningsprosjekter.
Vi ser etter deg som;
Har god struktur og liker system og orden
Trives med Excel og tall (vi lærer deg resten)
Har gode samarbeidsevner og kommunikasjon
Behersker norsk skriftlig og muntlig – engelsk er et pluss
Har interesse for interiør eller prosjektarbeid
Erfaring fra anbud eller offentlige anskaffelser er en fordel, men ikke et krav – vi sørger for god opplæring.
Hos oss får du:
Et sterkt fagmiljø og et støttende team
Grundig onboarding og god oppfølging
Fleksibelt arbeidssted
Konkurransedyktige betingelser og gode pensjonsordninger
Mulighet for faglig og personlig utvikling i et konsern i vekst
Arbeidsoppgaver:
Bidra i arbeidet med anbud og tilbud
Samarbeide med salg og prosjektledelse
Utarbeide dokumenter, kalkyler og tilbud
Håndtere administrative oppgaver og støtte teamet
Hvorfor Lindbak?
Vi er en familieeid bedrift med over 310 ansatte og 29 avdelinger, som leverer innredningsløsninger til alt fra 140 statlige virksomheter og kommuner som Oslo kommune, DNB og mange andre. Vi er stolte av vår bærekraftige profil, sterke fagmiljø og verdier som gjenspeiler hvem vi er: Kundefokusert. Engasjert. Nyskapende. (KEN)
Klar for en ny utfordring i et trygt og utviklende miljø?
Søk enkelt – vi gleder oss til å høre fra deg.
Arbeidssted: Fleksibelt
Søknadsfrist: 1. desember 2025
Kontaktperson: Simon Morseth, tlf. 934 57 795 eller Knut Herman Otterbech tlf. 95244793.
FerdigheterAI-generert
- beregning og estimering
- Microsoft Excel
- Norsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Lindbak er en ledende leverandør av teknologi, interiør og IT til offentlig og privat næringsliv, med et bredt spekter av produkter og tjenester.
Lindbak er et solid, familiedrevet selskap, etablert i 1958 under navnet Agnar Lindbak & Co. Konsernet har hovedkontor i Trondheim og vi er til sammen ca. 300 medarbeidere på 29 ulike lokasjoner i Norge med en omsetning i 2023 på 1083 millioner kroner.
Med våre avdelingskontorer dekker vi hele landet og samarbeider med markedsledende produsenter. Med høyt fokus på service og kundetilfredshet skårer vi meget høyt i kundeundersøkelser, noe vi mener er årsaken til vår store suksess og vekst.
- Sektor: Privat
- Sted: Nordslettvegen 1, 7038 Trondheim
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Arkitektur, areal og interiør, Bygg og anlegg, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Løsningssalg, Rådgivning
Nøkkelord
rammeavtaler, anbud, prosjekt, møbler, interiør
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 434733604
- Sist endret
