HR- og Kundekonsulent
The Adecco Group AS
- Frist 16.11.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli HR- og kundekonsulent hos en av Norges ledende aktører innen bemanning og rekruttering!
The Adecco Group er en av Norges største og mest anerkjente aktører innen bemanning og rekruttering. Med over 75 års erfaring og et landsdekkende nettverk, kobler vi hver uke tusenvis av mennesker med nye jobbmuligheter. Vår avdeling i Ålesund søker nå en HR- og kundekonsulent som vil være med på å utvikle mennesker og bedrifter i regionen.
Om rollen
Som HR- og kundekonsulent vil du ha en sentral rolle i vår daglige drift. Du vil jobbe tett med både kandidater og kunder, og bidra til å sikre kvalitet i alle ledd av leveransen. Arbeidsoppgavene inkluderer:
Rekruttering og onboarding av medarbeidere
Ansvar og utvikling av egen kundeportefølje
Kundepleie og utvikling av eksisterende og nye kunderelasjoner
Oppfølging av ansatte ute hos kunder
Administrativ oppfølging, inkludert timelister, sykefraværsoppfølging og dokumentasjon
Du vil inngå i et kompetent og engasjert team, og opplæring vil bli gitt for å sikre at du får en trygg og effektiv start i rollen.
Kvalifikasjoner og egenskaper
Vi ser etter deg som har erfaring fra bemanning, salg eller kundeservice. Du er strukturert, løsningsorientert og trives med høyt tempo. Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk, og har førerkort klasse B. Du er en lagspiller som også trives med selvstendig ansvar. Du er resultatorientert og har høy arbeidskapasitet.
I tillegg kjenner du deg igjen i våre verdier: passion, collaboration, courage, inclusion og customers at the heart.
Relevant utdanning på bachelornivå er en stor fordel, men ikke et krav. Det viktigste er at du har rett innstilling og et sterkt engasjement for å jobbe med mennesker.
Vi tilbyr
En variert og meningsfull arbeidshverdag
Et inkluderende arbeidsmiljø
God opplæring og faglig utvikling
Tilgang til Adeccos nasjonale og internasjonale nettverk
Spørsmål?
Kontaktinformasjon Har du spørsmål om stillingen? Ta kontakt med Distriktssjef Linn-Kristin Lorgen på tlf 959 74 621 eller mail linn-kristin.lorgen@adecco.no
Søknadsfrist: 16.11.25
Oppstart: Etter avtale
Søk nå og bli en del av et team som setter mennesker først!
Ferdigheter
- Bygge opp kundeportefølje
- Gjennomføre aktivt salg
- Kjøre
Om arbeidsgiveren
Vi er verdens ledende selskap innen talentløsninger og rådgivning, drevet av formålet – to make the future work for everyone . For å oppnå dette tilbyr vi en unik 360-graders portefølje av skreddersydde løsninger. Dette gjør oss i stand til å støtte over 100 000 selskaper og bidra til mer enn 3,5 millioner karrierer hvert eneste år.
Og ikke nok med det – vi gjør dette på tvers av hele spekteret av bransjer.
- Sektor: Privat
- Sted: Smibakken 3, 6018 Ålesund
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Annet, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kundeservice, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
hr, kundekonsulent, bemanning, rekruttering, kommunikasjon
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 434706734
- Sist endret

