Bildegalleri
Subaru
Subaru 1800 Pickup - BRAT
1989
139 365 km
Manuell
Bensin
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innForsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Sjekk bilens historikk for LH56758
Få en rask oversikt over bilens historikk og hva du bør sjekke
Beskrivelse
Subaru 1800 pickup - Restaureringsprosjekt.
Bilen starter og går, men gikk ikke gjennom eu-kontroll (se bilde) og har nå kjøreforbud.
Største problemet er rust, litt overalt. Dette er nå en mer og mer sjelden bil som fortjener et videre liv med ny eier som ønsker å pleie den videre.
Morsom bil som får mye oppmerksomhet.
Bilen er veteran og i original form med unntak av bakre lastebøyle.
For mer informasjon ta kontakt.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Subaru
- Modell
- Andre
- Modellår
- 1989
- Karosseri
- Pickup
- Drivstoff
- Bensin
- Slagvolum
- 1,8 l
- Kilometerstand
- 139 365 km
- Girkasse
- Manuell
- Maksimal tilhengervekt
- 975 kg
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Vekt
- 975 kg
- Seter
- 2
- Dører
- 2
- Farge
- Hvit
- Interiørfarge
- Grå
- Bilen står i
- Norge
- Sist EU-godkjent
- 10.09.2025
- Neste frist for EU-kontroll
- 10.09.2025
- Avgiftsklasse
- Varebil
- Registreringsnummer
- LH56758
- Chassis nr. (VIN)
- JF3AU5KL01G516555
- 1. gang registrert
- 01.06.1989
- Eiere
- 3
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Selgers kjennskap til bilen
Kjente feil, mangler eller synlige skader?
Ja. Rust - oppussings objekt
Er det gjort større reparasjoner?
Ja. noe karosseri er repparert
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.
Uavhengig tvisteløsning
Vår partner Mekle tilbyr digital tvisteløsning hvor begge parter i en reklamasjonssak får hjelp av en jurist til å finne en rimelig løsning.
Les mer om Mekle herAnnonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.