Marketing Automation Specialist
Kreftforeningen
- Frist 9.11.2025
- Ansettelsesform Fast
Liker du når kampanjer snakker sammen (og faktisk virker)?
I Kreftforeningen er vi på vei inn i en mer produktorientert og datadrevet hverdag – med Dynamics 365 som vår nye bestevenn (eller iblant: vår mest krevende kollega …).
Nå trenger vi deg som ikke bare får flyter til å funke, men som også skjønner hvorfor de funker. Du vet – den typen som får et kick av å bygge automatiserte kundereiser som faktisk føles personlige. Som synes rene datasett er litt ekstra gøy, og nesten blir emosjonelt berørt av triggere og segmenter.
Kjenner du deg igjen? Da synes vi du bør vurdere å søke på denne rådgiver-stilling hos oss!
Hvem er vi?Vi er Seksjon Privatmarked, en del av en godt etablert organisasjon som stadig utvikler seg. Seksjonen vår består av teamene «Produkt», «Salg & Marked» og «CRM». Her sitter det folk som kan alt fra markedsføring og innsikt til produktutvikling og CRM.
Vi jobber for å skape sterke relasjoner – og det gjør vi med et engasjement som ikke kan måles i klikkrater.
Hvordan passer du inn her, da?Kort fortalt: Du blir en viktig dirigent bak alt som skjer automatisk – og det håper vi blir ganske mye. Du setter opp, optimaliserer og vedlikeholder både automatiserte og ad-hoc kampanjer, kundereiser og utsendelser i Dynamics 365 Marketing (Costumer Journeys).
Det betyr at du sørger for at riktig person får riktig budskap ➡️ til riktig tid ➡️ i riktig kanal ➡️ uten at vi må løpe rundt å sende ut ting manuelt.
- Du vet at data og innsikt er nøkkelen. Selv om du ikke bruker lørdagskvelden i Excel, liker du å finne smartere segmenter og flyter som gjør kommunikasjonen mer relevant, og du elsker når en liten justering får alt til å flyte sømløst.
- Du har stålkontroll på datakvalitet, samtykker og personvern slik at vi med glede kan ønske Datatilsynet velkomne på besøk om de ønsker det.
- Du jobber tett med produktteamet for å sørge for at marketing automation faktisk støtter målene våre, og ikke bare ser bra ut i et dashboard. I teamet får kreativiteten og systemforståelsen din løpe fritt, før du til slutt oversetter ideer til virkelighet.
- Du får teste, feile og fikse – igjen og igjen. Når flytene endelig spiller på lag og tallene klatrer, er det du som gliser bredest på kontoret.
- Relevant høyere utdannelse, tilsvarende bachelor eller høyere. Erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning – det du kan i praksis veier tyngst.
- Solid erfaring med Microsoft Dynamics 365 Customer Journeys, spesielt de tekniske delene.
- God kunnskap om og bruk av kundedata til marketing automation-formål og arbeid med datadreven markedsføring. Du vet at magi skjer når data og forretning spiller på lag.
- Du har peiling på GDPR og andre personvernregler.
- Du er typen som liker å få ting til å skje. Når andre fortsatt diskuterer om en ide er realistisk, har du allerede satt opp første test.
- Du trives i krysningspunktet mellom data og kreativitet, og har et skarpt øye for detaljer.
- Som de fleste av oss, gjør du også feil – men du ser ikke på det som å feile, du ser på det som læring og en mulighet til forbedring.
- Samarbeid faller deg naturlig, og du tror at de beste løsningene blir til når ulike hoder tenker sammen.
Personlig egnethet vektlegges (for det er vanskelig å automatisere god kjemi …).
Noen av godene våre:- Lønn etter avtale, samt gunstige låne- og pensjonsordninger gjennom Statens pensjonskasse.
- Gode kollegaer med varme, faglig tyngde, humor og engasjement. Vi er sertifisert som «Great Place To Work».
- Fleksitid, sommertid og mulighet for hjemmekontor etter avtale
- Inntil én treningstime i uken og dekning av treningsutgifter.
- En så god kantine at den faktisk er verdt å nevne på denne lista.
I Kreftforeningen har vi tobakksfri arbeidstid. Det betyr at det ikke er tillatt å røyke eller snuse i arbeidstiden.
Slik søker du:I tråd med personopplysningsloven ber vi om at alle søknader registreres via vårt rekrutteringssystem, og at sensitive personopplysninger ikke deles i søknaden.
Hos oss er vi opptatt av at rekrutteringsprosessen skal være både enkel og rettferdig – du trenger derfor ikke å skrive eget søknadsbrev for denne stillingen. Alle søkerne blir bedt om å svare på de samme tre spørsmålene om erfaring med Dynamics 365 og motivasjon. På den måten får vi et mer likt og rettferdig grunnlag å vurdere på.
Søknader per post eller e-post vil ikke bli vurdert.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater via vår samarbeidspartner Semac AS (www.semac.no).
Har du spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med seksjonsleder Daniel Heian, tlf: 93057027
Vi ser frem til å høre fra deg! ⭐
FerdigheterAI-generert
- Customer Relationship Management (CRM)
- General Data Protection Regulation (GDPR)
- Innhente kundedata
- kvalitetssikring av data
- Marketing Automation
- Microsoft Dynamics 365
- Sektor: Organisasjoner
- Sted: Kongens gate 6, 0153 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT - programvare, Konsulent og rådgivning, Markedsføring og annonsering
- Stillingsfunksjon: Analyse, Database, Markedsfører
- Arbeidsspråk: Norsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
Dynamics, CRM, Kundedata, Kundereise, Automatisering
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 433429566
- Sist endret