Ekonomiansvarig Oslo
Joyweek
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Ekonomiansvarig Oslo
Økonomiansvarlig til Joyweek – sentral rolle i et voksende selskap
Ønsker du en sentral rolle i et voksende selskap hvor du får fullt ansvar for økonomi, administrasjon og kontordrift?
Vi i Joyweek AB søker nå en selvstendig og engasjert økonomiansvarlig som trives i en bred rolle med stort eget ansvar.
Om rollen
Som økonomiansvarlig får du et helhetlig ansvar for Joyweeks økonomi og kontordrift på vårt kontor i Oslo.
Du arbeider selvstendig, men er en del av vårt financeteam, med ansvar for den daglige økonomiske driften og rapportering til Joyweek Group AB.
Dine hovedansvarsområder inkluderer
- Ansvar for drift av kontoret, inkludert kontakt med leverandører og innkjøp
- Planlegging og gjennomføring av interne og eksterne arrangementer
- Løpende bokføring, årsoppgjør og rapportering
- Håndtering av inn- og utbetalinger, fakturering mot kunder og leverandører
- Lønnsadministrasjon, rapportering og kontakt med myndigheter og pensjonsselskaper
- Deklarasjon av merverdiavgift, skatter og avgifter
- Sikre at bokføring og regnskap følger gjeldende regelverk
Vi søker deg som har
- Erfaring med regnskap og årsoppgjør, for eksempel som økonomiansvarlig, regnskapsfører eller revisor
- Erfaring med lønn
- Relevant økonomiutdanning (bachelor eller tilsvarende yrkesutdanning)
- Erfaring fra lignende rolle med selvstendig ansvar
Personlige egenskaper
Vi tror du er ansvarlig, initiativrik og selvstendig.
Du trives med å drive eget arbeid fremover og setter pris på variasjonen mellom økonomi, administrasjon og koordinering.
Selv om rollen innebærer stor grad av selvstendighet, vil du være en del av vårt financeteam og ha støtte fra kollegaer i organisasjonen.
Om Joyweek
Joyweek er en totalleverandør innen myke facility management-tjenester.
Vi skaper glade og bærekraftige kontorer hvor mennesker trives, presterer og ønsker å være.
Med kontorer i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad og Oslo er vi omtrent 280 medarbeidere som sammen skaper de beste forutsetningene for over 2 350 kunder i Norden.
Joyweek eies av Verso Capital. Les mer på www.joyweek.se.
Øvrig informasjon
- Oppstart: Etter avtale. Vi legger stor vekt på å finne riktig kandidat
- Arbeidstid: Heltid, kontorstid mandag–fredag
- Sted: Oslo
- Ansettelsesform: Fast stilling med 6 måneders prøvetid
FerdigheterAI-generert
- Administrasjonsledelse
- Bokføring
- Bruke regnskapssystemer
- Forvaltningskompetanse
- Lønnsadministrasjon
- Rapportering
- Skatter og avgifter
- Utarbeide årsregnskap
Om arbeidsgiveren
Joyweek är en komplett tjänste- & produktpartner som gör det enklare för företag att ha full kontroll över alla sina tjänster, produkter och leveranser.
- Vårt namn
Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
- Mission
Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
- Vision
Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara.
- Sektor: Privat
- Sted: C. J. Hambros plass 2C, 0165 Oslo
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Økonomi og regnskap
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Annonseinformasjon
- FINN-kode 433251704
- Sist endret
