Facilities Coordinator
Sodexo AS
- Frist 16.11.2025
- Ansettelsesform Fast
Sodexo søker Facility Coordinator
Sodexo søker Facility Coordinator
1.desember 2025 starter Sodexo opp ny FM- kontrakt for en kunde på Lysaker. For vår kunde skal vi utføre facility management tjenester inkludert renhold. Vi søker etter en Facilities Coordinator som vil være ansvarlig for Sodexos leveranse kunden, på denne lokasjonen. Du organiserer og følger opp ulike tjenesteleveranser og sikrer høy kundetilfredshet. Stillingen innebærer å ivareta våre administrative og prosjektbaserte oppgaver lokalt. Du vil være ansvarlig for at Sodexo når målene som er satt for tjenestene våre på best mulig måte.
Bli med i Sodexo og bli en del av noe større. Du hører hjemme i et team der du kan handle med hensikt og utvikle deg på din egen måte.
Viktigste arbeidsoppgaver og ansvar:
- Ansvarlig for at Sodexo når målene som er satt for tjenestene våre på best mulig måte
- Rapportere etter avtalte KPI- er, ukentlig og månedlig
- Økonomisk rapportering etter avtale
- Sørge for at alt teknisk utstyr fungerer som det skal
- Post- og pakkehåndtering
- Bestille forbruksvarer etter avtale
- Gjennomføre små og store prosjekter etter kundens behov
- Sørge for at alle drifts- og sikkerhetsprosedyrer følges på riktig måte
Arbeidsoppgavene vil være varierte og innebære både administrasjon, rapportering, økonomistyring, planlegging og koordinering, prosjektansvar og operativ drift. Vi søker derfor en utpreget serviceinnstilt og svært fleksibel person. Arbeidstiden vil i bli avtalt med kunde, og vil være mellom kl. 08 og kl. 16. Stillingen rapporterer til Kontraktsjef.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring fra facility management, med flere tjenesteleveranser i et internasjonalt miljø
- Gjerne utdannelse innen Facility Managment eller andre relevante fag, men relevant erfaring kan erstatte ønsket formell kompetanse
- Et godt øye for detaljer
- Erfaring innen økonomi og behersker rapportering godt
- God kunnskap i MS Office og erfaring med IT støttesystemer
- Utmerkede kommunikasjonsferdigheter og god på å bygge relasjoner med kunder og ansatte på alle nivåer
- Energisk og selvgående, og evner å jobbe på eget initiativ og ta egne beslutninger
- Flytende engelsk, muntlig og skriftlig (engelsk er arbeidsspråk)
Hva vi tilbyr:
Å være en del av Sodexo er mer enn en jobb; du vil også bli en del av noe større. Du vil tilhøre et team og et selskap som verdsetter deg for den du er, hvor ditt bidrag har betydning og innvirkning på andre mennesker. Du får også gode muligheter for utvikling.
Vi tilbyr også:
- Fleksibelt og dynamisk arbeidsmiljø
- Tilgang til pågående opplærings- og utviklingsprogrammer
- Mange muligheter til å vokse i selskapet
- Full opplæring
Stillingen er 70%.
Sodexos verdier er serviceinnstilling, lagånd og utvikling. Deler du de samme verdiene og kjenner deg igjen i innholdet ovenfor? Ikke nøl – ta neste steg i karrieren med oss.
FerdigheterAI-generert
- Byggforvaltning, drift,vedlikehold
- Finansiell rapportering
- Forvaltningskompetanse
- KPI-rapporter
- Microsoft Office
- Økonomistyring
- Prosjekteringsledelse
- Sektor: Privat
- Sted: 1324 Lysaker
- Bransje: Annet
- Stillingsfunksjon: Annet, Koordinering
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
Facility, Koordinering
Annonseinformasjon
- FINN-kode 432737196
- Sist endret