Bid Specialist
Input interior
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med og vinne de største anbudene i landet?
Hos Input interior, Nordens ledende uavhengige innredningskonsern, har vi ambisiøse mål - og vi lykkes fordi vi har dyktige, engasjerte mennesker med på laget. Nå søker vi deg som ønsker å bruke dine analytiske evner og struktur i en nøkkelrolle innen anbudsarbeid.
Som Bid Specialist i vårt team på seks personer, får du en viktig rolle i å sikre rammeavtaler og anbud over hele Norge. Du får jobbe tett med både salgsorganisasjonen og våre kontorer landet rundt - og blir en sentral bidragsyter i selskapets videre vekst.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
- Organisere og gjennomføre tilbudsprosesser og rammeavtaler
- Analysere og forbedre interne rutiner og arbeidsmetodikk
- Identifisere nye muligheter i markedet
- Samarbeide tett med salgs- og prosjektteam
Hvem er du?
Du er strukturert, analytisk og har høy gjennomføringsevne. Du liker å ha oversikt, men evner også å se detaljene. Du trives i en rolle med både selvstendig ansvar og tett samarbeid med kolleger.
Vi ser gjerne at du har:
- Gode samarbeidsevner og evne til å prioritere
- Erfaring med Excel og kommersiell forståelse
- Erfaring med offentlige anskaffelser er en fordel, men ikke et krav
- Flytende norsk- og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
Hva kan vi tilby deg?
- Et sterkt og sosialt fagmiljø med høy yrkesstolthet.
- Inspirerende lokaler sentralt på Skøyen.
- Konkurransedyktige betingelser.
Bli med på reisen videre!
I Input interior jobber vi etter verdiene engasjerte, transparente, kreative og unike - og sammen skaper vi miljøer som inspirerer.
For utfyllende arbeidsoppgaver og ansvarsområder, ta kontakt med Eirik Skaftnes i Nor Selection Rekruttering AS på mobil 91 32 41 72 eller pr.mail til es@norselection.no
Din CV og søknad registreres ved å trykke på søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR har vi ikke mulighet til å behandle søknader mottatt per e-post.
Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver frem til en søknad foreligger.
FerdigheterAI-generert
- Gjennomføre anbud
- Microsoft Excel
- Norsk
- Prosessanalyse
Om arbeidsgiveren
Input interior er Nordens ledende uavhengige innredningskonsern med unik kompetanse innen behovstilpassede løsninger for kontor og næringsliv, hotell og restaurant, skole og utdanning, samt helse og omsorg. Vår uavhengighet er vår styrke. Med markedets bredeste produktsortiment gir vi våre kunder handlingsrom og valgfrihet. Den beste innredningen er tilpasset behovene og de unike forutsetningene i hvert prosjekt. Vi leverer møbler og innredningstjenester for 3 milliarder kroner årlig og fullfører tusenvis av prosjekter hvert år i Norden. I dag er vi til sammen over 650 medarbeidere i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Gjennom våre leveranser har vi bygd opp en unik kompetanse og erfaring og er nå på jakt etter flere ambisiøse medarbeidere til vår reise videre.
- Sektor: Privat
- Sted: Skøyen, 0277 Oslo
- Bransje: Arkitektur, areal og interiør, Helse og omsorg, Hotell og overnatting
- Stillingsfunksjon: Analyse, Forhandling, Prosjektledelse
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
Offentlig anbud, Anbudsledelse, Bid Management, Anbud
(1/6)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 432484143
- Sist endret

