Bid Manager/ Senior Bid Manager
Indra Navia AS
- Frist 17.11.2025
- Ansettelsesform Fast
Lyst til å lede tilbudsarbeid i en internasjonal teknologibedrift?
Hos Indra jobber vi med å gjøre fremtidens flytrafikk trygg, sikker og miljøvennlig. Vi leverer systemer som sikrer at fly lander trygt på rullebanen, at flygelederne kan snakke med pilotene og overvåke bevegelsene på og over flyplassen. Med 200 medarbeidere utvikler og produserer vi all programvare og maskinvare under samme tak i moderne lokaler i umiddelbar nærhet til Asker stasjon.
For å nå våre ambisjoner for videre global vekst, vil vi utvide vårt bid-team med en Bid Manager som kan bidra med å levere vinnende tilbud til kunder over hele verden.
Hvem er du?
Som Bid Manager hos Indra stiller vi store krav til pålitelighet og selvstendighet. Vi ser på tilbudsarbeid som prosjektledelse og søker etter deg som er strukturert, tar styringen og kan holde i mange oppgaver i en hektisk tilbudsfase. Du kommuniserer godt på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
Hos oss vil du få ansvar for:
- Evaluere/klassifisere forespørsler.
- Planlegge, koordinere og følge opp tilbudsaktiviteter.
- Utarbeide budsjett for aktivitetene og følge opp kostnadspådrag.
- Verifisere kost- og priskalkyler.
- Gjennomføre tilbudsevalueringer og godkjenningsprosesser.
- Koordinere svar på kundespørsmål knyttet til gitte tilbud.
- Tilbudsadministrasjon, inkludert CRM-håndtering.
- Støtte pågående utvikling av salgs prosess internt.
Vi ser gjerne at du har følgende nøkkelferdigheter og erfaring:
- Erfaring med prosjektarbeid eller prosjektledelse
- Analytisk og matematisk forståelse
- Høyere utdanning eller relevant erfaring innen International Business, økonomi eller lignende fagfelt
- God kommersiell og administrativ forståelse, spesielt innen tilbudsarbeid
- Strukturert, selvstendig og initiativrik med evne til å håndtere høyt arbeidstempo
- Trygg i bruk av Microsoft 365, særlig Excel, Word og gjerne også Planner og Teams
I tillegg ser vi etter deg som har en metodisk og nøyaktig arbeidsform, og som trives i et variert og dynamisk arbeidsmiljø. Du er komfortabel med å jobbe i et internasjonalt landskap og har erfaring med å navigere mellom ulike kulturer.
Hvem er vi?
Indra Bid Team leverer tilbud til flyplasser over hele verden for landingssystemer og komplekse systemer for flyovervåkning- og kontroll (Air Traffic Management).
Du vil inngå i et sterkt fagmiljø hvor Bid Teamet jobber tett på kollegaer på tvers av andre avdeling.
Vi tilbyr:
Spennende og utfordrende stilling i en høyteknologisk eksportbedrift.
Gode utviklingsmuligheter i et internasjonalt miljø og et godt arbeidsmiljø med mange faglig sterke og motiverte kollegaer.
Utover å ha fleksibel arbeidstid og gode forsikrings- og pensjonsordninger, vil du blant annet ha tilgang til over 2500 gratis faglig rettede kurs, samt treningsrom og subsidiert lunsj.
Nysgjerrig?
Dersom det du har lest nå virker interessant, vil vi gjerne høre fra deg! Ved spørsmål kan du kontakte Manager Bid Office Justine Strand-Bergesen mobil +47 99 43 82 51 / e-mail: justine.strand-bergesen(at)indra.no
Søknader behandles fortløpende
FerdigheterAI-generert
- Budsjettarbeid
- Customer Relationship Management (CRM)
- Internasjonal forretningsvirksomhet
- Kalkulering av kostnader
- Microsoft 365
- Microsoft Excel
- Prosjekteringsledelse
Om arbeidsgiveren
Globalt er Indra et ledende og innovasjonsdrevet teknologi- og konsulentselskap innen transport, forsvar og IT. Selskapet har 57.000 ansatte fordelt på 46 land.
https://www.indracompany.com/en/indra-norway
- Sektor: Privat
- Sted: Hagaløkkveien 26, 1383 Asker
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Industri og produksjon, IT, Luftfart
- Stillingsfunksjon: Forhandling, Innkjøp/forhandling, Prosjektledelse
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
Bid, Prosjektledelse, Tilbud, Strategi, Analyse
(1/9)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 430867389
- Sist endret
