Aftermarket Operations Manager
Innovex
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Aftermarket Operations Manager
Dril-Quip Europe Norway NUF, en del av Innovex International-gruppen, søker en Aftermarket Operations Manager som vil hjelpe oss med å utvikle vår voksende virksomhet. Vi ser etter en person med gode egenskaper til å lede, motivere og få det beste ut av teamet. Personen vi søker må også ha god mekanisk forståelse og sterk arbeidsmotivasjon. Vi tilbyr gode muligheter for den rette kandidaten.
Bli med i vårt team og vær med på å skape spennende løsninger!
Om arbeidsgiveren
Innovex designer, produserer og installerer løsninger for kritiske oppdrag innen brønn og boring, brønnkonstruksjon, komplettering, produksjon, samt fiske- og intervensjonsløsninger for å støtte aktiviteter både onshore og offshore over hele verden. Vår kultur med “Ingen Barrierer” gir våre medarbeidere og kunder mulighet til utvikling, eliminere ineffektivitet og inspirerer til problemløsning – noe som sammen resulterer i gjensidig suksess.
Arbeidsoppgaver:
Ansvar for å assistere og koordinere all aktivitet i verksted, sveisehall og i logistikkavdelingen.
Planlegge opplæring av personell i avdelingene og utføre medarbeidersamtaler.
Planlegge og gjennomføre aktiviteter for å møte driftskrav og leveranser.
Utstede statusrapporter.
Lage jobbpakker i Macola.
Delta i ledermøter og ukentlige produksjonsmøter og sammenstillingsmøter.
Ansvarlig for gode arbeidsforhold og delta i avdelingens sikkerhetsinspeksjoner og følge opp eventuelle funn.
Sørge for at alt arbeid utføres og dokumenteres i henhold til Innovex prosedyrer, salgsordrer og andre relevante krav.
Koordinere bruken av underleverandører og leverandører.
Myndighet
Signere og utstede produksjonsordrer og fullføre salgsordrer.
Godkjenn innkjøpsordre forespørsler.
Personalansvar.
Godkjenn timelister, utgifter, ferieforespørsel og nødvendig overtid for personell.
Ansvarlig for nødvendig vedlikehold av utstyr og bygninger.
Ønskede kvalifikasjoner
Erfaring med ledelse av personell.
Fagbrev er ønskelig, men erfaring kan kompensere for dette.
Erfaring fra oljerelatert utstyr.
Gode IT kunnskaper.
Førerkort klasse B.
Truck sertifikat T1-T4.
Traverskran sertifikat.
Personlige egenskaper
Gode lederegenskaper.
Initiativrik og løsningsorientert.
Høyt fokus på kvalitet og HMS.
Gode IT kunnskaper.
Vi tilbyr
Lønn etter avtale og gode forsikringsordninger.
Hyggelige kollegaer og godt arbeidsmiljø.
- Sektor: Privat
- Sted: Lagerveien 31,, 4033 Stavanger
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Industri og produksjon, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: Logistikk og lager
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
ledelse, mekanisk forståelse, verksted, logistikk, sveisehall
Annonseinformasjon
- FINN-kode 429403822
- Sist endret