Bildegalleri
BMW 3-serie
Nylig EU! BMW 3-serie xDrive
2008
250 000 km
Manuell
Diesel
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innForsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Sjekk bilens historikk for Vh18543
Få en rask oversikt over bilens historikk og hva du bør sjekke
Beskrivelse
Nylig EU!
Har nettop hatt bilen inne på verksted å fått nye sommerdekk, firehjulskontroll og bytte av abs sensorer framme.
Olje/oljefilter/multireim ble byttet i fjor høst.
Følger med 2sett med nye bremseklosser
Bilen er godt vedlikeholdt men er noe steinsprut og noen mindre skjønnhets feil
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 900 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 55 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- BMW
- Modell
- 3-serie
- Modellår
- 2008
- Karosseri
- Stasjonsvogn
- Drivstoff
- Diesel
- Effekt
- 177 hk
- Slagvolum
- 2 l
- CO₂-utslipp
- 146 g/km
- Kilometerstand
- 250 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Maksimal tilhengervekt
- 1 600 kg
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Vekt
- 1 590 kg
- Seter
- 5
- Dører
- 4
- Farge
- Grå
- Bilen står i
- Norge
- Neste frist for EU-kontroll
- 05.11.2025
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- VH18543
- Chassis nr. (VIN)
- WBAUW71010A194715
- 1. gang registrert
- 20.08.2008
- Eiere
- 7
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- Adaptiv cruisekontroll
- Automatisk start/stopp
- Elektrisk sete m. memory
- Elektriske speil
- Head up display
- Nøkkelløs start
- Parkeringsensor bak
- Parkeringsensor foran
- Regnsensor
Selgers kjennskap til bilen
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.
Uavhengig tvisteløsning
Vår partner Mekle tilbyr digital tvisteløsning hvor begge parter i en reklamasjonssak får hjelp av en jurist til å finne en rimelig løsning.
Les mer om Mekle herAnnonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.