Denne annonsen er ikke lenger tilgjengelig
Varen er solgt eller tatt ut av markedet av selgeren.
Bildegalleri
Jeep Wrangler
aut
1995
281 000 km
Automat
Bensin
Denne annonsen er ikke lenger tilgjengelig
Selgeren kan ikke kontaktes angående dette kjøretøyet.
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innForsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Sjekk bilens historikk for BN84753
Få en rask oversikt over bilens historikk og hva du bør sjekke
Beskrivelse
Bilen er hevet 2,5 tommer på OME hevesett og senke sett for fordeligskassen. Står på 33 tommers dekk, dette og hevesettet er ført inn i vognkortet etter utallige turer til SVV. Bilen har SSBC skivebremser foran og bak. Bremserør i rustfritt stål. Den har polyforinger som gjør den veldig fast. Girkassen ble total renovert av Rats på ca 209 000 km. Den har KN cold air intake. Det er satt in 4 hulls innsprøytningsdyser for bedre forstøving av bensin og montert hesco justerbar drvistoff regulator. Det er montert elektrisk kjølevifte. Coilen rotor lokk og plugledninger er erstattet Fire Power kit fra Performance distributer som gjør at man kan øke avstanden på pluggen og dermed får kraftigere gnist. Det er satt in insugsmanifold fra 97 model for å øke gjennomstrømmingen. Eksos manifold fra Banks, eksos fra Borla og Sport katalysator. Setene er erstattet med seter fra Bestop foran og bak. Hardtopp og ståldører samt softtopp fra Bestop. Den har fått aluplate på innsiden av dørene og bakluken. Winch fra Tmax med fjernkontroll og oppgradert rele. Optima Batteri. Varmgalvaniserte rørfangere og side beskyttere fra Smitty Built. US hengerfest av firkanttypen. Rustfrie hengsler på frontrute, dører, bakluke og panser fra Kentroll. Tank beskyttelsen er erstattet med en i solid stål mener den er fra Rugged Ridge eller Warn . Tuffy Security Drawer under baksetet. Tuffy security box i motorrommet. Ammokasse med lås som senterkonsol. Bilen har SHV4 eletronisk kalibrator for å korrige for endret rullediameter den har to innstillinger slik at man kan skifte mellom sommer og vinterhjul. Speilene er flyttet til vindusrammer slik at man kan kjøre uten dører eller med halvdører. Det er satt in Hella lamper (H4) med parklys i US størrelse som frontlys, disse gir betydelig bedre lys en de motorsykkellampene bilene ble levert med her i Europa.
Følger også med en rekke deler, Haynes verkstedmanual og løfteåk for hardtopp
1942 modell Bantam Henger med matchende hjul og skjermer i rustfritt stål. (Hengeren eies 50% av HMKF så kjøper må melde seg inn i HMKF for å få registrer denne over på seg) orginale skjermer og orginalhjul på splitfelger følger med.
Track bar foran og back er demontert disse følger med. Reservehjuls brakett for orginal hjul, luftfilterboks, teppe, senterkonsoll (trenger litt tlc) + div følger med.
Bilen blir veteran i 2026.
Bilen har ikke vært brukt til offroad kjøring, det nærmeste den har kommet er på en og annen skogsbilvei under jakt.
Det som jeg vet må gjøres med bilen.
Bære kuler foran må skiftes.
Det ene eksos feste har falt av så eksosen kan gnisse mot fremre drivaksel.
Det er en elektrisk feil slik at varsel lyset for blinklys og fjernlys lager krøll med instrumentbelysningen.
Det er en bulk i bakre venstre hjørnet.
Det høres ut som om det er ventil tikking i motoren ikke ukjent på 4 literen.
Retur ventilen i drivstoff pumpen er dårlig så man må la den stå noen sekunder med tenningen på før man starter eventuelt leve med at den bruker litt lenger tid på å starte.
Det har etter hvert kommet en god del rust i karosseriet, ruteramme osv. Det ble ikke bemerket alvorlig rust i rammen på siste PKK. Det har vært sveiset inn noen erstatningsdeler i rammen dette ble gjort på verksted. Jeg har fått bilen behandlet med fluid film i en årrekke, men ikke lagt på noe i år da jeg ønsker at den skal fremstå så ærlig som mulig.
Jeg ser at jeg ikke har tid til å gå løs på dette prosjektet, men for en som er kyndig med sveiseapperat eller sender den en tur til Polen vil dette igjen bli en flott bil og man kan lett hente inn mer en det dobbelt på denne. Bilen selges derfor som et prosjekt og jeg tar ikke ansvar for eventuelle skjulte feil og mangler.
Kan selge bilen og hengeren hver for seg hvis ønskelig.
Jeg selger ikke deler. Bilen eller hengeren selges som en lot enten
bilen og hengeren eller hver for seg.
Kun salg, jeg er ikke åpen for å bytte.
,
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 900 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 80 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Jeep
- Modell
- Wrangler
- Modellår
- 1995
- Karosseri
- SUV/Offroad
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 175 hk
- Slagvolum
- 4 l
- Kilometerstand
- 281 000 km
- Girkasse
- Automat
- Maksimal tilhengervekt
- 1 000 kg
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Vekt
- 1 500 kg
- Seter
- 4
- Dører
- 2
- Størrelse på bagasjerom
- 354 l
- Farge
- Svart
- Bilen står i
- Norge
- Neste frist for EU-kontroll
- 31.03.2026
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- BN84753
- Chassis nr. (VIN)
- 1J4FYA9S9SP305370
- 1. gang registrert
- 01.01.1996
- Eiere
- 3
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Kjøretøyets serviceprogram er fulgt. Det er tatt servicer på kjøretøyet i henhold til fabrikkens retningslinjer.
Selgers kjennskap til bilen
Kjente feil, mangler eller synlige skader?
Ja. se beskrivelsen
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.
Uavhengig tvisteløsning
Vår partner Mekle tilbyr digital tvisteløsning hvor begge parter i en reklamasjonssak får hjelp av en jurist til å finne en rimelig løsning.
Les mer om Mekle herAnnonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.