IT-Support
ATEA AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vi søker 1. linje supportmedarbeider til Atea Trondheim!
Har du erfaring med IT support og ønsker å bruke kompetansen din inn i et av Norges største og ledende IT selskap? Kjenner du deg igjen i egenskaper som nysgjerrig og initiativrik, og vil være med å styrke Atea Trondheim sin avdeling?
Om stillingen
Vi lever i en fantastisk spennende tid. Teknologi omgir oss og gjør oss i stand til å gjøre ting vi ikke kunne drømme om for få år siden. Ved å sette mennesket i sentrum for utviklingen av tjenester og teknologi, kan vi skape produkter og tjenester som gjør at vi kan skape en enda bedre verden for oss og kommende generasjoner. Det er derfor vi i Atea med jobber med teknologi. Atea er spesialister i IT-infrastruktur. Alle våre 1800 ansatte i Norge jobber for en bedre fremtid bygget med IT. Vi utvikler smarte byer, utdannings- og velferdsteknologi, havbruk og kraft. Atea er markedsleder der vi har kontorer og er den tredje største leverandøren av sitt slag i Europa.
Bli med på laget for å ruste Norge med skreddersydd teknologi. Din rolle er å være en kvalitetsbevisst og ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil møte varierte problemstillinger og kunden i andre enden er avhengig av deg for å få flyt i sin arbeidshverdag.
Hvorfor jobbe hos Atea?
Du vil bli en del av et kompetanserikt miljø og et solid team, med mange dyktige kolleger å spille på
Du vil inngå i en strukturert opplæring- og onboardingsprosess
Vi verdsetter også det sosiale miljøet i tillegg til det faglige, både organisert og i privat regi
Vi er et av verdens mest bærekraftige IT-selskaper, og jobber for å gjøre samfunnet og bransjen bedre hver eneste dag
Vi har stort fokus på videreutvikling internt og har mange karrieremuligheter i selskapet
Vi holder til i flotte, nye lokaler i Ranheimsvegen!
I Atea er vi stolte av å være Norges største IT-selskap. Hos oss finner du noen av IT-bransjens mest dedikerte hjerter og raskeste hjerner. Våre kollegaer brenner for å bygge Norge med IT, og gjøre Atea til The Place To Be!
Arbeidsoppgaver
Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområde
Arbeide med Windows, Active Directory, Exchange, Entra, Office365, Citrix og diverse RDM
Tickethåndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
Utføre generell support via telefon, chat og mail mot driftskunder for Atea
I stillingen vil du i første omgang rullere på skift som vil variere ifra mandag til fredag 07:00-17:00, samt noen lørdager
Andre oppgaver kan forekomme
Vi søker deg som
Nylig har studert IKT-drift eller IKT-servicefag med fullført fagbrev, kjøpmannsskole eller annen relevant utdanning
Med stor fordel har kjennskap til Windows, Entra, Citrix eller Active Directory
Har gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, muntlig og skriftlig
Har kunnskap innenfor Office365
Har plettfri vandel
Personlige egenskaper
Problemløser - du har et ønske om å sette deg inn i kundenes problem, og hjelpe de med en effektiv og best mulig løsning
Kommunikasjon - du er opptatt av å lytte til dine brukere og holde god dialog fra start til slutt
Serviceorientert - i dialog med kunder er du imøtekommende og serviceorientert, og motiveres av å tilby førsteklasses support til dine kunder
Kvalitetsbevisst - punktlighet og nøyaktighet er en selvfølge i din arbeidshverdag
Annen informasjon
Oppstart: Høst 2025, etter avtale
Arbeidssted: Atea's lokaler i Ranheimsvegen 9 på Leangen
Ansettelse: Heltid, fast stilling
Søknadsfrist: Vi har en løpende selekteringsprosess og anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesse.
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle spørsmål vedrørende stillingen rettes til rekrutteringsansvarlig Live Larsen på Trondheim@academicwork.no.
Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Atea er Norges største IT-selskap, med rundt 1800 medarbeidere fordelt på 23 kontorer rundt om i hele landet. Sammen med våre kunder og teknologipartnere bygger vi Norge med IT.
Hos oss får du jobbe med teknologi som gjør en reell forskjell i samfunnet. Du vil jobbe med den mest spennende og nyskapende teknologien på markedet. Det vil si at Atea er først ut med å få opplæring, sertifiseringer og tilgang til de mest ettertraktede produktene og tjenestene.
Vi tror at folk som kjenner hverandre jobber bedre sammen. Derfor skaper vi arenaer for læring og samhold, med alt fra hytteturer og idrettsaktiviteter til faglige konferanser. Arbeidsdagen hos oss er en fin blanding av utfordrende oppgaver, latter og en genuin interesse for å finne de beste løsningene for kundene våre. Vi har en visjon om å være "The Place to Be" – et sted der ansatte trives og vokser.
Vi mener at teknologi er nøkkelen til å nå FNs bærekraftsmål. Som et av verdens mest bærekraftige IT-selskaper, jobber vi for å gjøre samfunnet og bransjen bedre hver eneste dag.
- Sektor: Privat
- Sted: Ranheimsvegen 9, 7041 Trondheim
- Bransje: IT
- Stillingsfunksjon: IT-support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
1. linje, trondheim, atea, it-support, office365
Annonseinformasjon
- FINN-kode 425305646
- Sist endret