IT-Support
Toptemp AS
- Frist 15.10.2025
- Ansettelsesform Engasjement
Vi søker IT-support 1./2. linje
Dette er et 6 mnd. vikariat som IT-support i Oslo. Vår kunde ser etter en deg som vil jobbe med 1. og 2. linje support og drift på IKT-service avdelingen.
Oppstart omgående etter søknadsfristen 15. oktober.
Du vil bli del av en hyggelig gjeng som har ansvar for å supportere de ansatte i selskapet. Både i systemer og applikasjoner, samt Windows-baserte maskiner. Avdelingen tar imot henvendelser direkte via saksbehandlingssystem og telefon. Vi ser etter deg som trives med en variert hverdag der du yter god service og finner løsninger på IT-relaterte problemstillinger.
Arbeidsoppgaver:
Brukerstøtte og veiledning av ansatte via telefon og tickets
Bestilling, oppsett og feilsøking av PC, mobil, skrivere og lignende
Brukeradministrasjon og tilgangsstyring i Active Directory/Azure AD, Citrix, Office 365
Logging og oppfølging av saker i saksbehandlingssystemet Pureservice
Bidra på drift av lokale og systembaserte IT-løsninger, samt tilhørende dokumentasjon
Delta på vaktordning utenfor normal arbeidstid (08:00-15:30) ved behov
Dette er en jobb som krever at du er selvstendig og tar ansvar for dine oppgaver. Det vil dukke opp mange ulike typer saker som skal håndteres, så det er viktig at du greier å jobbe strukturert med disse og prioritere riktig. Samtidig vil du komme inn i et team som stiller opp for hverandre, så vi håper du liker å samarbeide og er flink til å spørre om hjelp når du trenger det.
Kvalifikasjoner:
Det er ønskelig med høyere utdanning eller relevant fagbrev, men direkte relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
Erfaring fra IT-support i Microsoft-miljø, med forståelse for metodikk som ITIL
Evnen til å sette seg inn i lokal IT-infrastruktur, Microsoft-baserte systemer og bransjespesifikke applikasjoner
Behersker et Skandinavisk språk flytende, og er komfortabel på Engelsk
Dette er et oppdrag hos vår kunde, så du vil bli ansatt i Toptemp. Jeg vil følge deg opp hele veien for å passe på at du trives, og sørge for at du har det du trenger for å gjøre en god jobb. Hvem du skal jobbe for og med vil bli informert om i løpet av rekrutteringsprosessen.
Høres dette interessant ut? Da håper jeg du søker med det samme.
For å søke på stillingen ber vi om en CV som viser din IT-erfaring. Det er ikke et krav med søknadsbrev for å bli vurdert.
Etter du søker vil du få tilsendt et kort spørreskjema på mail med avkrysningsspørsmål, dette må besvares for at vi skal kunne vurdere CV’en din. Hvis du ikke mottar spørreskjema så sjekk søppelpost, eller gi meg beskjed hvis feil mailadresse ble registrert på profilen din på www.toptemp.no/min-side
Eventuelle spørsmål kan sendes til eivind.svendsen@toptemp.no
Nysgjerrig på flere av våre stillinger?
Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!
FerdigheterAI-generert
- Azure AD
- Citrix
- IKT-støtte
- Microsoft 365
- Microsoft Office 365
- Microsoft Windows
- Support / brukerstøtte
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Toptemp er et av Norges største rekrutterings- og bemanningsselskap, og har siden 1990 funnet arbeidskraft og ledere til kunder innen privat og offentlig sektor. Toptemp tilbyr spesialistkompetanse innen IT, elektro, engineering, økonomi og finans, onshore og offshore, merkantile stillinger, samt en rekke andre spesialist fagområder.
- Sektor: Privat
- Sted: 0460 Oslo
- Bransje: IT, IT - maskinvare, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Drift/Operations, IT-support
Nøkkelord
Support, IT-support, IT, Brukerstøtte, Servicedesk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 425280571
- Sist endret