Ordre- og servicekoordinator
Triple-S
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Variert og trygg jobb som ordre- og servicekoordinator i et selskap i vekst
Triple-S søker en ny kollega som kan være med å løfte et allerede sterkt og samspilt lag, videre mot nye mål. Triple-S er små nok til at du blir en nøkkelspiller fra dag en og store nok til å gi deg trygghet, utvikling og et arbeidsmiljø du kan være både glad i og stolt av å være en del av.
I rollen som ordre- og servicekoordinator blir du bindeleddet som sørger for at alt flyter sømløst mellom kunde, lager og administrasjon. Her får du en variert hverdag der struktur, service og samarbeid står i sentrum.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
Ordrebehandling
Fakturering
Enkle innkjøp/bestillinger
Oppfølgning av leveranser og evt retur
Kundedialog på mail og telefon
Plukk og pakk fra et automatisert system
Hvem er du?
Du er nysgjerrig, strukturert og har et godt øye for detaljer. Du liker nøyaktighet og grave i systemene for å få ting rett først som sist. Du liker å jobbe selvstendig, er selvgående, og samtidig flink til å spørre om hjelp når du innser at du ikke forstår.
Du er en positiv og samarbeidsvillig kollega, som blir satt pris på av de rundt deg.
Det er en fordel om du har erfaring fra ordrebehandling og plukk og pakk og har kjennskap til Visma Business.
Har du erfaring fra Super Office og Visma Business, er det et stort pluss!
Hvorfor velge oss?
Du blir en del av en flat organisasjon med påvirkningskraft spesielt innen effektiviseringsprosesser.
Du blir tilbudt konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter i et arbeidsmiljø preget av samarbeid, tillit og faglig nysgjerrighet.
Gratis parkering evt om du tar sykkel fatt, er det garderober med dusjmuligheter.
Tilskudds ordning i kantinen, helseforsikring og sosiale tilstelninger får du også!
Arbeidstid: Mandag - fredag kl 08-16
Oppstart: Snarlig og etter avtale
Høres dette ut som en jobb for deg? Da vil vi veldig gjerne høre fra deg! Send oss din CV og søknad, og kanskje det er nettopp du som snart har ditt eget kontor hos oss, der hvor magien skjer!
Nysgjerrig på flere av våre stillinger?
Sjekk ut toptemp.no om du vil søke gjennom flere ledige stillinger, eller lese mer om hvordan du kan lande drømmejobben. Vi har 30 års erfaring med å finne og formidle talenter både nasjonalt og internasjonalt, til et bredt spekter av fagområder. Og nå, er vi nysgjerrige på deg!
FerdigheterAI-generert
- Bestillingssystem
- Fakturering
- Forsendelser av kundebestillinger
- Innkjøp og logistikk
- Ordrebehandling
- SuperOffice CRM Online
- Visma Business
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
- Sektor: Privat
- Sted: Kristoffer Robins vei 13, 0978 Oslo
- Bransje: Industri og produksjon, IT - maskinvare, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Koordinering, Logistikk og lager
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
Kundeservice, Plukk, Ordrebehandling, Visma Business, Backofficemedarbeider
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 424931499
- Sist endret