Customer Succsess Manager
Jobzone Oslo
- Frist fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Har du lidenskap for relasjoner, salg og strategisk utvikling?
Vil du være med å videreutvikle et spennende konsulentselskap i Oslo?
Vi søker en engasjert og driftig Customer Success Manager som vil være ansvarlig for å hente inn oppdrag og drive salg av konsulenttjenester til næringslivet. Du vil få en nøkkelrolle i å forvalte og utvikle selskapets samarbeidspartnere, og være en viktig bidragsyter til videre vekst.
Du blir en del av et morsomt, spennende og utviklende team, der alle jobber for at gruppa skal lykkes. Oppdragene du henter inn løses av selskapets operasjonelle avdelinger.
________________________________________
- En nøkkelrolle i en bedrift i vekst, med stor mulighet for personlig og faglig utvikling.
- Ansvar for strategisk viktige samarbeidspartnere
- Energirikt miljø med korte beslutningsveier
- Gode påvirkningsmuligheter og fleksibilitet i arbeidshverdagen
- Fast månedslønn med årlige lønnsforhandlinger
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fri telefoni og dekket internett hjemme
- Reise- og kjøregodtgjørelse
Vi tror du vil trives i rollen om kjenner deg igjen i dette:
Du er en relasjonsbygger med naturlig evne til å skape tillit
Du har erfaring med B2B-salg, både fysisk og digitalt
Du har egen driv, er målrettet og elsker å se resultater
Du trives i team og liker å nå felles mål
Du har lyst til å vokse med et selskap i vekst
Du er løsningsorientert, initiativrik og har teknisk forståelse for salgssystemer
- Prospektering og møtebooking (B2B): Du identifiserer nye muligheter og sørger for at relevante aktører kommer til bordet.
- Bygge og utvikle egen portefølje: Du etablerer og videreutvikler relasjoner med samarbeidspartnere - med fokus på langsiktig verdi.
- Forhandling og forvaltning: Du har ansvar for dine avtaler og sikrer at både vi og kundene får mest mulig ut av samarbeidet.
- Prosjektansvar: Du jobber tett med leveranseteamet for å sikre at kundens behov blir møtt - fra start til slutt.
- Budsjettansvar: Du følger opp økonomien i dine prosjekter og bidrar til at vi når våre mål.
- Samarbeid med salgsavdelingen: Du er en viktig brikke i et team som jobber målrettet og strukturert for å skape vekst.
Ansettelsesform: Fast
Arbeidstid: Mandag-fredag, 08-16
Hjemmekontor: Mulighet for delvis hjemmekontor
Er dette noe for deg? Send oss din søknad snarest - vi vurderer kandidater fortløpende!
Dersom du har spørsmål til stillingen, ta kontakt med HR Advisor i Jobzone Caroline Rundhovde.
FerdigheterAI-generert
- B2B - erfaring
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Sandakerveien 114 b, 0404 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Forhandling, Forretningsutvikling og strategi, Løsningssalg
Nøkkelord
Kundeansvarlig, porteføljeansvarlig, salg, relasjonssalg, CSM
Annonseinformasjon
- FINN-kode 424927295
- Sist endret
