Support- og ordrekoordinator
Swedlock
- Frist 5.10.2025
- Ansettelsesform Fast
Swedlock søker Support- og ordrekoordinator
Swedlock utvikler, produserer, markedsfører, installerer og drifter smarte låssystem for offentlige virksomheter under slagordet “Nøkkelen til byen”. Vi er i god vekst og har flere spennende prosjekter pågående. I den forbindelse ønsker vi å styrke laget med en erfaren support- og ordrekoordinator til vår support- og ettermarkedsavdeling i Oslo.
Som support- og ordrekoordinator får du en sentral rolle i vår virksomhet, store muligheter for personlig utvikling og god påvirkningskraft på hvordan vi jobber. Vi er en pådriver for fremtidens låsløsninger – og vi ser etter deg som vil bidra til videreutvikling av disse sammen med oss.
Du vil rapportere til daglig leder i Swedlock Norge. Arbeidssted for stillingen vil være i Swedlock sine lokaler på Skedsmokorset.
ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER
Som support- og ordrekoordinator hos oss vil du være en viktig kontaktperson for våre kunder, og en av dine hovedoppgaver blir å sikre en god kundeopplevelse. Vi ser for oss at du vil besvare og følge opp henvendelser, samt ta i mot, behandle og videresende forsendelser og produkter til våre kunder.
Andre sentrale ansvarsområder og relevante oppgaver vil være å
registrere og følge opp kundeordrer
håndtere supporthenvendelser
følge opp vareforsendelser
gi råd og veiledning om våre produkter
introdusere og bistå kunder med våre løsninger
KVALIFIKASJONER OG ØNSKET ERFARING
Vi ser etter deg som har noen års erfaring innen teknisk support, salg og/eller service. Vi ønsker å levere topp kvalitet og service til våre kunder, og ser for oss at du er kundeorientert og har gode relasjonsbyggende ferdigheter. I tillegg tror vi også det er viktig at du er en som ser løsninger, tar initiativ og jobber godt selvstendig.
Har du teknisk erfaring som eksempelvis låsmontør, svakstrøm eller sikkerhetstekniker er dette en fordel, men ikke et krav.
Videre ser vi for oss at du
har en strukturert tilnærming til nye arbeidsoppgaver
har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, både mot kunder og kolleger i Swedlock
har et ønske om å være en del av Swedlocks kultur og bidra mot våre felles mål
er kvalitetsbevisst og systematisk, med sans for god orden og ryddighet
kommuniserer godt på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Vi oppfordrer deg til å søke selv om du ikke kjenner deg igjen i alt som nevnes i denne teksten. Til syvende og sist er det personlighet, evner og entusiasme for rollen som er avgjørende!
HVORFOR SKAL DU SØKE JOBB I SWEDLOCK?
I Swedlock blir du en del av et sammensveiset og trivelig team. Her bidrar alle aktivt til økt trivsel, samhold og daglig utvikling av selskapet. Vi har en flat struktur med korte beslutningsveier. Dine kolleger er aldri langt unna om det dukker opp spørsmål eller behov for en digital kaffekopp.
Videre kan vi tilby deg
gode utviklingsmuligheter i et selskap med store vekstambisjoner de nærmeste årene
varierte arbeidsdager med god fleksibilitet
god støtte av våre dyktige og fremoverlente medarbeidere i både Sverige og Norge
konkurransedyktige betingelser
ordnede arbeidsforhold og gode pensjons- og forsikringsordninger
Søknadsfrist: 05. oktober 2025 – vi vurderer søknader fortløpende.
ØNSKER DU MER INFORMASJON OM STILLINGEN?
Ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiverne
Johanna Grindhaug, tlf. 959 33 056
Fredrik Abrahamsen Deilkås, tlf. 984 72 541
Registrer og send inn CV og søknad, og husk å legge ved alle relevante attester og vitnemål. Rekrutteringspartneren vår behandler alle henvendelser konfidensielt – også overfor oss i Swedlock i den innledende fasen (hvis det er ønskelig).
Tiltredelse etter avtale.
Ferdigheter
- Følge opp salgsprosessen
- Gjennomføre aktivt salg
- Norsk
- Ordrebehandling
- Registrering av innkjøpsordre
- Support / brukerstøtte
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Swedlock produserer og leverer smarte og sikre digitale låssystem med batterifrie låser. De har utviklet låssystemer for samfunnets aktører i mer enn 15 år. Deres digitale plattform gir samfunnskritiske etater som hjemmetjeneste, redningstjenester, infrastruktur bedrifter og renovasjonsselskaper en og samme smarte nøkkel til alle byens funksjoner. Det er en løsning som sparer både tid og penger, og som øker sikkerheten. Swedlock utvikler, produserer, markedsfører, installerer, driver og drifter passasje system for offentlige virksomheter under slagordet Nøkkelen til byen. Swedlocks løsning oppfyller alle høye krav til sikkerhet, tilgjengelig, og brukervennlighet.
Selskapet har levert over 100.000 låsenheter til mer enn 100 kommuner over hele Skandinavia. Vi er i dag over 80 ansatte og har vårt hovedkontor, produksjon, support og utviklingsavdeling i Halmstad, Sverige. Swedlock ble sommeren 2022 en del av sikkerhetskonsernet RCO Security Group AB. For å lese mer om selskapet, se swedlock.no
- Sektor: Privat
- Sted: Lurudveien 7, 2020 Skedsmokorset
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Elektronikk, IT
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, IT-support, Teknisk salg
Nøkkelord
support, ordrekoordinator, kundeservice, teknisk support, salg
Annonseinformasjon
- FINN-kode 424415038
- Sist endret
