Asset and Shipment Coordinator
ROSEN Norway AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Bli vår nye Asset og Shipment koordinator – nøkkelrollen i ROSEN Norways tekniske operasjoner!
Er du proaktiv, detaljorientert og lærevillig? Trives du i et dynamisk miljø der fleksibilitet, nøyaktighet og en positiv holdning er nøkkelen? Da ønsker vi deg som vår nye Asset and Shipment koordinator!
ROSEN Norway søker en strukturert og initiativrik koordinator som vil ha ansvar for logistikk, innkjøp og utstyrsadministrasjon knyttet til våre tekniske operasjoner. Rollen er sentral i å sikre at våre feltteam har riktig utstyr til rett tid, og at innkjøp og forsendelser håndteres effektivt og i henhold til interne rutiner.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
Asset og Shipment
Koordinere logistikk og forsendelser av utstyr til og fra site og verksted.
Sørge for at riktig utstyr pakkes og sendes i henhold til krav og tidsplan.
Registrere og spore assets i interne systemer.
Samarbeide tett med Workgroup Lead og Head of FIO for å sikre at operasjoner går som planlagt.
Bidra til planlegging av arbeidsflyt og ressursbruk.
Følge opp dokumentasjon og krav knyttet til transport, toll og teknisk utstyr.
Utføre mottakskontroll ved demobilisering: sikre at utstyr lagres, vedlikeholdes, repareres og avviksrapporteres.
Innkjøp og Lagerstyring
Delta ved innkjøp av teknisk utstyr og forbruksmateriell i henhold til behov og budsjett.
Følge opp leverandører og bestillinger, inkludert prisforespørsler og leveringsstatus.
Sikre at innkjøp er i tråd med ROSENs prosedyrer og kvalitetskrav.
Styre lagerbeholdning og sikre tilgjengelighet av nødvendige materialer.
Bidra til forbedring av innkjøpsprosesser og kostnadseffektivitet.
Støtte administrative prosesser i samarbeid med intern koordinator.
Obligatoriske kvalifikasjoner:
Relevant utdanning innen logistikk, innkjøp, teknisk administrasjon eller tilsvarende.
Erfaring fra logistikk, transport, innkjøp eller koordinering – gjerne fra teknisk eller operativ virksomhet.
God systemforståelse og erfaring med ERP eller asset management-verktøy.
Kjennskap til relevante bransjeregler.
Ønskede egenskaper:
God systemforståelse og evne til å jobbe strukturert.
Strukturert arbeidsmetodikk og evne til å håndtere flere parallelle prosesser.
Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.
Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og jobbe selvstendig.
Teknologikyndig: Dyktig i bruk av MS Office-pakken, Outlook og relevante nettbaserte verktøy.
Vi tilbyr:
Arbeid i et av verdens største og ledende inspeksjons selskaper.
Opplæringsprogram i databasert spesial teknologi.
Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver med høyteknologiske produkter.
Utviklings- og karrieremuligheter i et internasjonalt, innovativt og langsiktig orientert selskap.
Trivelige kolleger og gode arbeidsforhold.
Mulighet til å bygge kompetanse gjennom spennende prosjekter og kurs.
Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger.
Et godt arbeidsmiljø med vekt på varierte og samlende sosiale aktiviteter.
Hvis du er interessert i denne stillingen, kan du kontakte Jennifer Ong-Hovden for en uforpliktende prat.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fant du ikke en stilling for deg?
Vi er alltid på utkikk etter nye talenter. Kanskje er det akkurat deg, med dine styrker og kvaliteter, vi egentlig er på utkikk etter. Vi støtter alle som ønsker å ta mer ansvar, og nye stillinger dukker stadig opp hvor vi alltid vurderer de som gir det lille ekstra. Hvis dette høres ut som deg, eller du kanskje kjenner noen dette kunne passet for? Send oss gjerne en åpen søknad hvor du forteller om deg selv, samt en CV.
Ferdigheter
- implementere optimalisering av lagerstyring
- Innkjøp
- Koordineringsevner
- Logistikk
- Transport og logistikk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
ROSEN Norway AS er et teknologiselskap som anvender egenutviklet ultralydutstyr for inspeksjon av rørledninger både på land og offshore, i Norge og internasjonalt av. Øvrig utstyr tilbys og opereres i samarbeid og på vegne av internasjonale partnere.. ROSEN Norway AS holder til i nye attraktive lokaler ved sjøkanten i Gravdal, ca. 10 minutter fra Bergen sentrum. Organisasjonen teller 55 ansatte pluss innleide prosjektmedarbeidere. Vi er en del av det markedsledende tyske selskapet ROSEN.
ROSEN Group
The ROSEN Group is a leading global provider of cutting-edge solutions in all areas of the integrity process chain. Since its beginnings as a one-man business in 1981, ROSEN has grown rapidly and is today a technology group that operates in more than 110 countries with over 4,000 highly qualified employees. ROSEN’s products and services:
Inspection of critical industrial assets to ensure reliable operations of the highest standards and effectiveness
Customized engineering consultancy providing efficient asset integrity management
Production and supply of customized novel products and systems
Market-driven, topical state-of-the-art research and development providing “added-value” products and services
For more information about the ROSEN Group, go to www.rosen-group.com.
- Sektor: Privat
- Sted: Gravdalsveien 262, 5165 Laksevåg
- Bransje: Industri og produksjon, Maritim og offshore, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling, Koordinering, Logistikk og lager
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
logistikk, koordinator, shipping, innkjøp, lagerstyring
Fant du ikke en stilling som passer deg? Vi er alltid på utkikk etter nye talenter. Send oss gjerne en åpen søknad der du forteller om deg selv, og legg ved CV. Send til rosen-bergen@rosen-group.com. (1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 423730933
- Sist endret

