
Bildegalleri
Marketing Management (Global Edition, 15e) – Kotler & Keller – pent brukt
Til salgs
Frakt fra 19 kr + Trygg betaling 40 kr. Frakten er på tilbud – ordinær pris er 39 kr.
Trygg handel med Fiks ferdig
Varen sendes til deg, og du har 24 timer til å inspisere den før pengene overføres til selgeren.
Beskrivelse av varen
Tilstand: Pent brukt - I god stand
Emne: Markedsføring
Selger Marketing Management – Global Edition (15th edition) av Philip Kotler & Kevin Lane Keller.
Dette er en av de mest brukte lærebøkene innen markedsføring, og den står på pensum ved mange universiteter og høyskoler – blant annet i faget Markedsføringsledelse på NTNU, der jeg selv brukte den.
• ISBN: 978-1-292-09262-1
• Forlag/år: Pearson, 2015
• Format/sider: Heftet, 832 sider
• Utgave: Global Edition 15e
• Tilstand: Normal bruksslitasje. Noe markeringstusj i enkelte kapitler, ellers pen og hel bok.
• Språk: Engelsk
Boka gir en grundig innføring i hele faget: markedsstrategi, segmentering og målgrupper, merkevarebygging, produkt- og tjenesteutvikling, prissetting, distribusjon, kommunikasjon – samt nyere temaer som digital markedsføring, relasjonsbygging og verdikjeder. Perfekt som pensum, repetisjon før eksamen eller oppslagsverk i jobbsammenheng.
💡 Anbefales spesielt for studenter på NTNU og andre studiesteder som tar Markedsføringsledelse, eller for alle som ønsker en solid innføring i markedsføring.
Henting/levering: Hentes etter avtale i Søgne/Kristiansand eller sendes.
Søkeord: NTNU, markedsføringsledelse, marketing, markedsføring, markedsføringsbok, branding, strategy, Kotler, Keller, Pearson, lærebok, pensum
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 18.8.2025 kl. 10:17 ・ FINN-kode: 422478966
