Serviceplanner
Technogym
- Frist 19.8.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du opptatt av trening og helse? Vi søker dyktig serviceplanner
Qicraft Norway AS ser etter en energisk og sprudlende Serviceplanner til vår Customer Care-avdeling. Qicraft er eksklusiv distributør av det italienske merket Technogym og Nordens ledende partner innen treningsutstyr og velværeopplevelser. Qicrafts visjon og ledestjernen i alt vi gjør er aktivere mennesker. Vårt mål er å sikre deres private og profesjonelle kunder oppnår suksess med investeringene de gjør i helse og velvære. Technogym er verdensledende innen design og produksjon av treningsutstyr og relaterte digitale løsninger. Vi tilbyr alt innen treningsapparater og treningsutstyr til privatpersoner, bedrifter, helsesektoren og treningssenteret.
Stillingen innebærer både strategisk og operativt ansvar for innkommende henvender og jobbe proaktivt for å oppnå bedre resultater på vegne av kundene våre. Vi ser etter en person med god erfaring innen kundebehandling, systemforståelse og klarer å håndtere flere oppgaver samtidig.
Dine arbeidsoppgaver vil være
Håndtere innkommende henvendelser ved å sortere og behandle post og bekreftelser, samt samle inn nødvendig informasjon.
Løse problemer ved å håndtere enkle saker selv og distribuere komplekse saker internt til riktig ansvarlig.
Gi førstelinjesupport via telefon og e-post, bekrefte informasjon, og løse kundeproblemer raskt. Distribuere saker internt ved behov.
Ta kontakt med kunder som ikke har lykkes med å nå oss, og løse misfornøyde kunders bekymringer for å sikre kundetilfredshet.
Oppdatere og verifisere kundekort med korrekt informasjon.
Gi administrativ støtte til salgsordrer, inkludert håndtering av ordrebekreftelser, sikring av riktig informasjon til kunder, og samarbeid med leverandører for boklevering. Hjelpe med pakking og sending av reservedeler til kunder.
Vi ser etter deg som
Har god systemforståelse og erfaring med telefon og PC.
Evner til å engasjere seg i dialog med kunder for å øke kundetilfredshet.
Er ansvarsfull og motivert med pågangsmot.
Trives med både selvstendige oppgaver og i teamarbeid.
Er systematisk, engasjert og positiv.
Har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
Qicraft tilbyr
Varierte arbeidsoppgaver
God treningskultur
God opplæring og utviklingsmuligheter
Arbeidstid 08.00-16.00
Mulighet til å bli med på jobbreise til Sverige og Finland
Kjenner du deg igjen?
Ønsker du å vite mer om stillingen? Ta kontakt med Senior Advisor & Sales Executive i Jobzone, Anton Johannisson
Gleder oss til å høre fra deg!
FerdigheterAI-generert
- End User Support (Helpdesk)
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Lilleakerveien 2a, 0283 Oslo
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Transport og logistikk, Velvære
- Stillingsfunksjon: Dokumentasjon, Kundeservice, Rådgivning
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
Kundeservice, Rådgivning, Trening, Helse, Kundebehandling
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 418574055
- Sist endret