Inaktiv
Økonomi- og administrasjonsmedarbeider
Noova Energy Systems AS
- Frist Søknadsfrist 18. august. Aktuelle kandidater intervjues fortløpende.
- Ansettelsesform Fast
Når du vet mer kan du bruke mindre!
Økonomi- og administrasjonsmedarbeider
Noova gruppen består av 6 selskaper med en samlet omsetning på omkring NOK 1 mrd. Konsernet har 41 ansatte, hvorav to er tilknyttet virksomheten i Sverige. Som en del av regnskapsteamet vil du i hovedsak jobbe med internkontroll og internt administrasjonsarbeid knyttet til håndtering av inngående faktura og bistand til kunder.
Litt om deg
Du er en serviceinnstilt lagspiller som er nøyaktig og detaljorientert, samtidig som du evner å løfte blikket og se sammenhenger. Du er trygg i rollen din og foreslår gjerne forbedringer av måter å gjøre ting på. Du er god til å kommunisere og forenkle budskap, og du trives når læring og omstilling er en del av arbeidsdagen. Vi håper at du som oss, tenker at trivsel, nytenking og engasjement er avgjørende for å gjøre vårt beste.
Arbeidsoppgaver
- Godkjenning og behandling av inngående faktura
- Kvalitetskontroll av fakturagrunnlag / kundeinformasjon
- Avstemming bank
- Kjøre remitteringsfiler
- Bistå Customer Success ved behov i kundedialoger
- Registrering av nye kunder / målepunkter
- Innhenting og registrering av data for energiforbruk og klimarapportering
Ønskede kvalifikasjoner
- Det er en fordel med erfaring fra regnskapsarbeid
- Det er et pluss med kjennskap til Microsoft Dynamics, Eye-Share eller lignende
- Kjennskap til Excel
- Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Nøyaktig og detaljorientert, med evne til å se sammenhenger
- Endringsvillig og trives med å se etter forbedringsmuligheter
- Dyktig på samarbeid og kommunikasjon
- Serviceinnstilt og løsningsorientert
Vi tilbyr
- Spennende og varierte oppgaver
- Mulighet for faglig og personlig utvikling
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Svært godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
- En uke ekstra ferie
- 7,5 timers arbeidsdag, inkludert lunsjpause
Interessert?
Har du lyst til å vite mer om hvordan du kan bli en del av Noova? Ta kontakt med Cecilie Kleppe på telefon 412 43 220 eller send e-post til cecilie.kleppe@mosaique.no.
FerdigheterAI-generert
AI-generert
- Administrasjonsarbeid
- Avstemming
- Internkontroll
- Kvalitetskontroll
- Microsoft Excel
- Norsk
- Regnskap og bokføring
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Noova Energy Systems er et teknologiselskap som bistår næringslivet med å redusere energiforbruk og CO2-utslipp. Vi ble etablert i 2005 som et strømselskap, og nå, drøyt tjue år etter, utvikler vi avansert teknologi som overvåker, analyserer og identifiserer unødvendig forbruk. Programvaren vår kombinerer bl.a. værdata, forbruksdata og prisdata med høykvalitetsdata fra energimålere for å gi bedrifter innsikten de trenger for å ta bærekraftige investeringsvalg.
- Sektor: Privat
- Sted: Løkkeveien 107, 4007 Stavanger
- Bransje: Eiendom, Kraft og energi, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Analyse, Kontor og administrasjon, Økonomi og regnskap
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 415935303
- Sist endret