Eiendomscontroller
Amesto AccountHouse
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe med utfordrende regnskapsoppgaver innen næringseiendom?
Amesto AccountHouse er i vekst – og nå ser vi etter deg som vil bruke din regnskapskompetanse i eiendomsbransjen! Vi leverer regnskapstjenester til noen av Norges mest interessante eiendomsselskaper, og hos oss får du jobbe med hele store deler av prosessen – fra kundekontakt til årsoppgjør og rådgivning.
Du blir en del av et sterkt og fremtidsrettet fagmiljø med høy kompetanse innen både regnskap og næringseiendom. Vi kombinerer bransjeforståelse med moderne teknologi, og jobber i systemer som Xledger, Visma Business/Visma NXT og Fenistra. I dag består avdelingen av 25 ansatte og vi ser nå etter vår nye kollega som skal jobbe som Eiendomscontroller i vårt team! Hos oss får du ansvar for egne kunder og mulighet til å fordype deg i eiendomsrelaterte problemstillinger – enten det handler om årsoppgjør, mva-justeringer eller økonomisk rådgivning.
Hva blir dine hovedoppgaver?
Tyngre regnskapsoppgaver for egne eiendomskunder
Økonomisk oppfølging og rådgivning knyttet til eiendomsporteføljer
Periodeavslutninger, rapportering og budsjettering
Årsoppgjør, skattemelding og kontakt med revisor
Tett kundedialog og løpende rådgivning
Bidra til effektivisering og faglig utvikling i teamet
Hvem ser vi etter?
Du har gjerne erfaring fra regnskap i eiendomsbransjen, men vi er også åpne for deg som har jobbet med andre bransjer og vil inn i eiendom. Det som er viktig for oss er at du har tidligere erfaring med regnskapsførsel og har jobbet med dette i en lengre periode.
Har regnskapserfaring – helst innen næringseiendom
Har utdanning innen økonomi/regnskap (bachelor eller master)
Trives med kundedialog og tar eierskap til leveransene dine
Jobbet med årsoppgjør og skattemeldinger tidligere
Har god forståelse for økonomistyring og rapportering
Er nysgjerrig på digitalisering og systemforbedringer
Gjerne har erfaring med IFRS og skatt, moms-spørsmål (ikke et krav)
Et pluss om du er statsautorisert regnskapsfører
Hva kan vi tilbyr i Amesto?
Konkurransedyktige betingelser, med svært god forsikring- og pensjonsordning
Fleksible dager, med mulighet for hjemmekontor
Når du starter får du din egen Buddy og vi skal sørge for at du får god opplæring
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Varierte oppgaver og utfordringer
Engasjert og inkluderende eierfamilie
Et generøst og sosialt arbeidsmiljø
Sosiale arrangementer
Være en del av Avantas Active, som legger vekt på fysisk aktivitet og treningsglede
En suveren kantineordning
Vi i Amesto AccountHouse er genuint opptatt av innovasjon, tjenesteutvikling, og kvalitet. Det er derfor viktig at du også har en drive etter å forbedre, fornye, og utvikle deg som fagperson.
Hos oss vil du være en del av et trygt og godt fagmiljø hvor de ansatte er opptatt av å dele kunnskap, støtte hverandre og skape gode dager på jobb. Her er vi organisert i team som samarbeider tett om de største kundene. Det gir deg faglige utfordringer, økt kompetanse og innsikt, i et arbeidsmiljø hvor vi spiller hverandre gode.
Vil du vite mer?
Ta kontakt med:
Sindre Flåm, Head of Recruitment – tlf: 406 35 148 / sindre.flaam@amesto.no
Pernille Christensen, tlf: 406 05 484 / pernille.christensen@amesto.no
Vi gleder oss til å høre fra deg! 💼🏢
Til info: Alle relevante søkere vil bli kontaktet i starten av august grunnet ferie.
FerdigheterAI-generert
- Budsjettarbeid
- Økonomistyring
- Rapportering
- Regnskap og bokføring
- Skattemelding
- Utarbeide årsregnskap
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Amesto AccountHouse ble etablert i 2004 og er blant landets ledende økonomihus. Vi er ca 300 ansatte i Norden med avdelingskontorer i Norge, Sverige og Danmark.
Hos oss kan du få både lønn, regnskap, HR og rådgivning på ett sted. Vi tilbyr løsninger til alt fra små bedrifter til store konsern og internasjonale selskaper. Alle våre ansatte har lang erfaring innen regnskap, lønn og økonomirådgiving.
Vi har tilgang til en kompetansebase som gjør at vi kan løse komplekse oppdrag og tilføre verdi for våre kunder. Dette, kombinert med sterkt fokus på teknologiutvikling og bruk av avanserte teknologiløsninger i vårt arbeid bidrar til at våre kunder effektivt kan konsentrere seg om egen kjernevirksomhet.
Vi arbeider hver dag i lys av begrepene kvalitet, kompetanse og kommunikasjon!
- Sektor: Privat
- Sted: Smeltedigelen 1, 0195 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Eiendom, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Økonomi og regnskap, Økonomistyring og budsjettering, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
næringseiendom, regnskap, Eiendom, økonomistyring, rådgivning
Annonseinformasjon
- FINN-kode 415353959
- Sist endret