Lærings- og utviklingskoordinator
Cermaq Norway
- Frist 10.8.2025
- Ansettelsesform Fast
Syns du kompetanseutvikling er spennende?
Cermaq Norway satser på kompetanseutvikling
Ønsker du å starte eller bygge videre på din karriere i Nord-Norge? Ønsker du å jobbe med kort vei fra kontoret til fjord og fjell, og ha en flott kontorutsikt? Cermaq Norway satser på kompetanseutvikling i sin strategi. I denne fagrollen vil du være Cermaq Norways fremste ressurs innen kompetanse. Dette innebærer utvikling, innkjøp og kvalitetssikring av læringstilbudet vårt. Du vil bli en del faglig sterkt og engasjert HR-team, og vil samarbeide tett opp mot hele organisasjonen. Du må like å jobbe med mennesker, men også ha interesse for e-læring og IT systemer.
Vi søker deg som brenner for kompetanse og kontinuerlig utvikling og er klar for å ta ansvar i denne nøkkelrollen.
Dine arbeidsoppgaver i stillingen vil være:
-
delta i utvikling av selskapets kompetansestrategi
-
planlegge, organisere og koordinere fysiske og digitale opplæringsprogrammer
-
lage plan for utvikling av kurs i tråd med strategi
-
utvikle kursinnhold i samarbeid med fagspesialister
-
initiere og delta i anskaffelsesprosesser med leverandører av kurs og opplæring i henhold til strategi
-
superbruker på læringsplattformen
-
rapportere og følge opp fremdrift på selskapets kompetanse- KPIer
-
søke om midler/støtte
-
andre HR-relaterte oppgaver og prosjektarbeid kan tilfalle stillingen
Vi ser etter deg med følgende kvalifikasjoner:
-
høyere utdanning innenfor HR eller organisasjonsutvikling, administrasjon, økonomi og ledelse, pedagogikk eller IT
-
erfaring innenfor administrativt arbeid fortrinnsvis med HR, kompetanseutvikling eller IT forvaltning. Annen relevant erfaring kan kompensere for de formelle kvalifikasjonskrav
-
gode datakunnskaper, erfaring med læringsportaler (LMS), forfatterverktøy, eller andre lignende system er en fordel
-
svært gode kommunikasjons og -formidlingsevner
-
gode språkkunnskaper, både norsk og engelsk
Vi søker deg som:
-
er systematisk, strukturert og nøyaktig
-
jobber godt selvstendig
-
har gode samarbeidsevner
-
er engasjert, interessert og målbevisst
-
har god arbeidskapasitet og god gjennomføringskraft
Vi tilbyr:
-
jobb i ei spennende næring og en ledende bedrift med gode utviklingsmuligheter
-
gode og engasjerte kollegaer
-
svært sterkt fagmiljø
-
konkurransedyktig lønn
-
gode pensjons- og forsikringsordninger
Det må påregnes noe reiseaktivitet.
Kontorsted er fortrinnsvis i Steigen, men Alta kan vurderes.
Søknader vurderes fortløpende.
FerdigheterAI-generert
- Anskaffelser
- Formidle innhold
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
- HR Consulting
- IKT i læring
- LMS
- Rapportering
- Strategiutvikling
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
- Sektor: Privat
- Sted: Nordfoldveien 165, 8286 Nordfold
- Bransje: Fiskeri og oppdrett, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, IT-support, Kurs og opplæring
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Koordinering, Planlegging, Kompetanse, Formidling, Læring
Annonseinformasjon
- FINN-kode 415184952
- Sist endret