Sales Support Coordinator
Aalesund Protective Wear
- Frist 22.6.2025
- Ansettelsesform Fast
Skap gode kundeopplevelser med oss!
Er du en person som trigges av å se kundetilfredsheten bli bedre, og som vet hvor avgjørende kundeservice er for å styrke forholdet med kunder i B2B-markedet? Da kan det være akkurat deg vi ser etter!
I Aalesund Protective Wear ønsker vi å levere bransjens beste kundeopplevelser, og det klarer vi ikke uten et solid team på salg- og kundeservice. Vi opplever rask vekst med flere nye storkunder, noe som gjør at vi trenger enda en kollega som kan ta vare på – og styrke – både nye og eksisterende relasjoner.
Din nye arbeidshverdag
Gjennom merkevarene Strakofa, Regatta og Aalesund Oljeklede, er AAPW en totalleverandør av arbeidsklær, regntøy og flyte- og redningsprodukter. Som Sales Support Coordinator blir du en del av teamet som jobber for å sikre god oppfølging av kunder innen proff- og fritidsmarkedet, og du blir en viktig representant for våre merkevarer utad.
De viktigste arbeidsoppgaver vil være:
Håndtere og besvare henvendelser på e-post, telefon og chat.
Motta og registrere ordrer fra våre kunder og forhandlere.
Håndtere returer og kreditering.
Vedlikeholde informasjon om våre kunder og vår kundedatabase i vårt CRM-system.
Ha et godt samarbeid med lager- og logistikkavdelingene.
Ha god kunnskap og ekspertise om våre produkter, slik at du kan hjelpe kundene på best mulig måte.
Utfordre og utvikle effektive metoder for å jobbe med kundeservice.
Bidra i arbeidet med å digitalisere prosesser rundt kundeservice og kundedialog.
Bistå i arbeidet med å optimalisere kundereisen, blant annet ved å hjelpe kunder og forhandlere med å ta i bruk vår B2B-portal.
Kontinuerlig jobbe mot felles mål og budsjettoppnåelse i tett samarbeid med øvrige i salgsorganisasjonen.
Hvem er du?
Vi tror du er en serviceinnstilt person som helt rå på kundekommunikasjon, og mestrer å sette deg inn i ulike digitale verktøy. Vi tror du er ekstra nysgjerrig på hvilke muligheter som finnes der ute, slik at du kan hjelpe oss å gjøre vår kundeservice til den beste i bransjen.
Du er en person som:
Er strukturert og selvgående.
Jobber godt i team og er en ekte lagspiller.
Motiveres av felles mål og er resultatorientert.
Er løsningsorientert og initiativrik.
Du har også:
Relevant erfaring fra salg- og serviceyrket eller tilsvarende stilling er en fordel, men det aller viktigste er at du er god på kundekommunikasjon.
Utdanning innen salg eller markedsføring kan være en fordel, men er ikke et krav.
Du har gode norsk og engelsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig.
Du kan sette deg raskt inn i nye digitale verktøy, som CRM-systemer, og du har god kunnskap om programmene i Office-pakken.
Hvorfor velge oss?
I AAPW får du muligheten til å jobbe med sterke, norske merkevarer som skal gjøre arbeidshverdagen til andre mennesker litt tryggere.
Gode utviklingsmuligheter i en organisasjon med ambisiøse mål.
Et dynamisk og kreativt arbeidsmiljø.
Kompetansebudsjett for å sikre personlig- og faglig utvikling.
Moderne lokaler med treningsrom.
Konkurransedyktige betingelser og goder.
Om arbeidsgiveren
Aalesund Protective Wear er en totalleverandør av robust regntøy (Aalesund Oljeklede), arbeidsbekledning (Strakofa), og flyte- og redningsutstyr (Regatta).
Vårt oppdrag er tydelig: vi skal beskytte. Vi leverer alt fra klær som gjør anleggsarbeidere synlig på arbeidsplassen og flytedrakter som redder liv, til vanntette fritidsplagg for en aktiv hverdag i by og natur.
- Sektor: Privat
- Sted: Nørvevika 62, 6008 Ålesund
- Bransje: Tekstil
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
kundeservice, salg, kundetilfredshet, service
Annonseinformasjon
- FINN-kode 410911013
- Sist endret