Finansiell rådgiver Kundeservice
Sparebanken Møre
- Frist 01.06.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe hos Norges beste Kundesenter?
Er du vår nye rådgiver?
Kundeservice er bankens ansikt utad og et kompetansesenter innenfor flere fagområder, og nå har vi ledig stilling som finansiell rådgiver.
Over 1.200 kunder er i kontakt med Kundeservice hver dag og du blir en viktig rådgiver for våre personkunder. Tjenesteutviklingen og den teknologiske utviklingen skjer raskt, og avdelingen er en viktig brikke i bankens arbeid med å møte kundene i digitale kanaler.
Arbeidsoppgaver:
Arbeidet består av kundekontakt på telefon, chat og epost. Det blir mange kundehenvendelser per dag, og det håndteres med personlig og god service.
Din viktigste jobb er å gi råd og veiledning på bankens produkt og tjenester og tilby skreddersydd rådgivning til alle våre kunder. Du vil bli en av våre spesialister innen banktjenester i digitale kanaler som mobil-, nettbank og vår hjemmeside sbm.no.
Det er flott om dette er deg:
• Du får energi av å jobbe sammen med andre og trives i et hektisk miljø
• Du er serviceinnstilt, har personlig drivkraft og er glad i å lære
• Du kommuniserer godt og lytter ivrig til kunders utfordringer og behov
• Du har interesse for ny teknologi og tar tekniske utfordringer på strak arm
Erfaring fra bank er en fordel, men ikke et krav. Det viktigste for oss er deg, din kompetanse og ditt engasjement! Vi ønsker å gjøre en forskjell, og ser derfor etter deg som kjenner deg igjen i verdiene våre: engasjert, nær og handlekraftig.
Som vinnere av Kundeserviceprisen i kategorien Bank seks år på rad er vi genuint opptatt av å spille hverandre gode. Vi leverer gode kundeopplevelser daglig ved å være tilgjengelig i flere kanaler, inneha rett kompetanse og ha lave svartider.
Vi skaper verdier sammen
Dette er vårt løfte til deg som medarbeider. I tillegg til at du får en rekke goder som ansatt i Sparebanken Møre, skal du også oppleve at vi som arbeidsgiver bidrar til å skape arbeidsglede, du skal få innflytelse, vi skal satse på din kompetanse – og sammen skal vi være pådrivere for verdiskaping.
Du blir en del av et stort team på Kundeservice som innehar spisskompetanse på flere arbeidsområder i banken med kontorsted i Spjelkavik. I tillegg vil du få ytterligere 350 kolleger fordelt på våre kontor i Møre og Romsdal, og ved vårt kontor i Oslo. Vi jobber hver dag for å ha et åpent og inkluderende arbeidsmiljø, og vektlegger samarbeid, utvikling og kompetansedeling.
Vi håper du er inspirert til å bli en del av Team Møre!
Søk innen 1. juni
FerdigheterBeta
- Digitalbank
- Kunnskap om teknologi
- Nettbank
Om arbeidsgiveren
Nordvestlandet er en region i utvikling med spennende muligheter og utfordringer for både privatpersoner og bedrifter. Vi skal være en pådriver for lokal skaperglede, slik at vi kan fortsette å være en aktiv og engasjert bidragsyter til bærekraftig utvikling av regionen vår fremover.
Avdeling Kundeservice har vunnet Kundeservice "Best i test" 6. år på rad. Hver dag jobber de for å skape gode opplevelser for kundene, med lave svartider og høy kompetanse. Avdeling Kundeservice tilhører divisjon Personmarked. Divisjon Personmarked ledes av Elisabeth Blomvik.
- Sektor: Privat
- Sted: Kristianplass 2, 6010 Ålesund
- Bransje: Annet, Bank, finans og forsikring, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Telefonsalg
Nøkkelord
Kundesenter, Bankrådgiver, Forsikring, Kreditt, Dagligbank
Annonseinformasjon
- FINN-kode 406988423
- Sist endret