Bildegalleri
Volvo V50
2010
240 200 km
Manuell
Diesel
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innForsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Sjekk bilens historikk for BD66023
Få en rask oversikt over bilens historikk og hva du bør sjekke
Beskrivelse
Bilen er i god stand. Er nettopp EU-godkjent. Nye sommer dekk og nesten nye vinterdekk, hatt en sesong tidligere, men lite kjørt med. Noen småskader på lakk og litt rust over frontrute, men ikke mye på en såpass gammel bil. Det er en airbaglampe som lyser av og til, kommer og går. Skyldes litt dårlig kontakt, går på passasjersete. Mulig kretskort i taklampe/airbagvarsler må skiftes.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 900 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 33 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Volvo
- Modell
- V50
- Modellår
- 2010
- Karosseri
- Stasjonsvogn
- Drivstoff
- Diesel
- Effekt
- 109 hk
- Slagvolum
- 1,6 l
- Kilometerstand
- 240 200 km
- Girkasse
- Manuell
- Maksimal tilhengervekt
- 1 300 kg
- Hjuldrift
- Forhjulsdrift
- Vekt
- 1 319 kg
- Seter
- 5
- Dører
- 5
- Farge
- Svart
- Interiørfarge
- Svart skinn
- Bilen står i
- Norge
- Sist EU-godkjent
- 08.12.2025
- Neste frist for EU-kontroll
- 17.01.2028
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- BD66023
- Chassis nr. (VIN)
- YV1MW76E2A2557021
- 1. gang registrert
- 04.03.2010
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- Elektriske speil
- Parkeringsensor bak
- Radio DAB+
- Sommerdekk på felg
- Vinterdekk på felg
Selgers kjennskap til bilen
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.
Uavhengig tvisteløsning
Vår partner Mekle tilbyr digital tvisteløsning hvor begge parter i en reklamasjonssak får hjelp av en jurist til å finne en rimelig løsning.
Les mer om Mekle herAnnonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.