Kundeservicemedarbeider, saksbehandler og back office
Kravia AS
- Frist 10.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Vi søker medarbeidere til spennende stillinger innen kundeservice, saksbehandling og backoffice
Kravia vokser og styrker nå bemanningen med flere dyktige medarbeidere. til flere avdelinger. Har du erfaring fra bransjen, eller er sulten etter å tilegne deg relevant og attraktiv erfaring innen kunderservice og inkasso?
Vil du jobbe for et spennende Fintech- og innfordrings-selskap? Vi søker etter flere medarbeidere i fulle stillinger (100%). Her er det trygge rammer og gode vilkår, med grundig opplæring. Som ansatt får du innblikk i inkasso fra A-Å.
Din arbeidshverdag er varierende, med utfordringer fra både oppdragsgivere og sluttkunder. Du vil få testet dine diplomatiske evner, i prosessen mot den beste løsningen for alle parter. Med en god dose kreativitet, i form av å være løsningsorientert og en god forhandler, vil du kunne gjøre hverdagen lettere for de menneskene du møter på veien.
Oppgaver hos saksbehandleravdeling inkluderer:
Behandle inkassosaker med mål om å finne gode løsninger i samarbeid med kundene
Være en rådgiver for kundene både muntlig og skriftlig
Bidra til inntektsbringende tiltak og forbedringsprosesser
Planlegge og gjennomføre innfordringstiltak med hovedvekt på rettslige prosesser - herunder vurdering av saker før oversendelse til namsmyndighetene, realisering av pant og konkurspågang
Oppgaver hos kundeservice inkluderer:
Oppfølging av ubetalte faktura og kundeservice: Du har en essensiell rolle i å løse saker gjennom skriftlige og muntlige henvendelser.
Søknader: Du behandler søknader om avdragsordning, betalingsutsettelse og reduksjon
Support: Du tilbyr teknisk support og veiledning til kunder som bruker vår egen kundeportal.
Veiledning : Du veileder våre kunder i inkassoprosessen herunder forliksrådsbehandling og informasjon om øvrige rettslige prosesser.
Oppgaver hos backoffice inkluderer:
Fakturaproduksjon
Registrering av inkassosaker
Dokumentscanning
Noe kundeoppfølging
Behandling og oppfølging av returpost
Reskontroarbeid
Vi håper du er flink med folk, men også:
God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne: Du har tålmodighet og evnen til å håndtere utfordrende situasjoner.
Medmenneskelig: Du er uredd og empatisk når du hjelper og veileder andre.
Løsningsorientert: Du evner å finne løsninger til det beste for kunder og betalere.
Liker utfordring: Du trives med å håndtere varierte oppgaver og kan prioritere dette effektivt, og evner å omstille deg raskt.
Hvorfor bli en del av Kravia?
Konkurransedyktige betingelser med lønn, overtidsbetaling, fleksitid og mulighet for hjemmekontor
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Gode utviklingsmuligheter - Kravia er i sterk vekst og har derfor ansatt over 40 nye kolleger de siste tre årene
Mulighet for inkassobevilling
En variert arbeidshverdag med faglige utfordringer og støtte fra erfarne kollegaer
Moderne kontorlokaler
Verdifull erfaring i et spennende selskap i kraftig vekst
Høres dette ut som noe for deg?
Da oppfordrer vi deg til å søke via linken i annonsen. Vi mottar søknader frem til 10. januar. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet for intervju.
Har du spørsmål om rekrutteringsprosessen eller stillingen, kan du kontakte Stein Ihle Pedersen på tlf. 48 24 48 36
Vi ber om at søknaden merkes med ønsket stilling og lokasjon.
Vi ser fram til din søknad!
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Det hele startet tilbake i 2017. Vi var overbevist om at inkasso kunne være noe helt annet enn det bransjen til da hadde levert: enklere, smartere - og bedre for alle parter. (Spoiler alert: Det stemte!)
Ved å tilby en mer effektiv, datadrevet og kundeorientert løsning utfordrer vi tradisjonell inkasso. Gjennom en sømløs plattform integrert med ERP-systemer, regnskapssystemer og vertikale løsninger, gjør vi det enkelt for bedrifter og regnskapsførere å automatisere fakturaoppfølging og innfordring.
Vi er regnskapsførerens beste venn, og bedriftens enkleste løsning for å følge opp manglende betalinger. Vårt mål er å sikre rettferdighet, trygghet og forutsigbarhet; mer skånsomt for de som betaler, og smart og sømløst for både regnskapsførere og bedrifter.
Fra 2021 til 2025 har Kravia vokst fra 30 til 128 millioner i omsetning med god og økende lønnsomhet. Selskapet teller nå 100+ ansatte i Norge, Sverige og Finland. Vi samarbeider tett med noen av Nordens ledende regnskapsbyråer og teknologipartnere, og har posisjonert oss som en foretrukket aktør for regnskapsførere og deres kunder.
Kravia har en sterk kultur bygget på samarbeid, åpenhet og kontinuerlig forbedring. Vi kombinerer teknologi, innsikt og forretningsforståelse for å levere en tjeneste som både kunder og partnere har tillit til. Vår ambisjon er å bli en ledende aktør i Europa innen vår kategori, og vi er godt i gang.
Sjekk gjerne ut Kravia på LinkedIn for å se mer om hvem vi er: https://www.linkedin.com/company/kravia/
Nettverk:LinkedIn
Sektor:Privat
Sted: Trondheim, Oslo, Ålesund, Sarpsborg og Bergen
Hjemmekontor:Delvis hjemmekontor
Bransje:
Juridiske tjenester, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
Stillingsfunksjon:Kontor og administrasjon, Rådgivning, Saksbehandler
Arbeidsspråk:Norsk
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: Sluppenvegen 15, 7037 Trondheim
- Flere arbeidssteder: Postvegen 17, 6017 Ålesund, Tollbugata 24, 0157 Oslo, Torggaten 5, 5014 Bergen, Tuneveien 89, 1712 Grålum
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
inkasso, kundeservice, kommunikasjon, skybaserte systemer, løsningsorientert
Annonseinformasjon
- FINN-kode 368269561
- Sist endret
