Er du en erfaren regnskapsfører som har lyst på nye utfordringer? Da vil vi ha deg med på laget!

Arbeidsgiver
BDO AS
Stillingstittel
Statsautorisert regnskapsfører/erfaren regnskapsfører
Frist
15.05.2024
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med BDO AS

KONTOR: Stavanger

Vi søker statsautoriserte regnskapsførere eller erfarne regnskapsførere til vårt kontor i Stavanger. Stavanger tilhører Region SørVest med over 250 rådgivere. BDO i Stavanger er mer enn et sted å jobbe; det er et sted hvor du vokser, lærer og blir inspirert. Vi er stolte over å ha en kultur som er åpen, inkluderende og som støtter personlig og profesjonell utvikling. Vårt team består av mennesker som deler en lidenskap for å gjøre en forskjell, ikke bare for våre klienter, men også i vårt lokalsamfunn.

Har du har lyst til å jobbe med de digitale og faglige endringene i regnskapsbransjen er dette jobben for deg. Sentrale arbeidsoppgaver vil være deltakelse i og ledelse av kundeprosjekter med alt det innebærer av økonomifunksjonen til et selskap, og du vil være en pådriver i videreutviklingen av metodikk og løsninger. Vi søker deg som er nytenkende, endringsvillig og som brenner for fremtidens økonomirådgivning der digitalisering, effektivisering og automatisering vil stå i fokus.

Bli en del av vårt team, og bidra til vår kultur der innovasjon, engasjement og arbeidsglede står i sentrum. Vi ser frem til å ønske deg velkommen og sammen skape fremtidens suksesser.


Hva kan vi tilby deg?

Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:

  • Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vårt team er vår største styrke, og vi er stolte av det gode arbeidsmiljøet vi har utviklet. Vi tror på å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg verdsatt, støttet og inspirert til å vokse både profesjonelt og personlig. Vi har en kultur preget av åpenhet, respekt og samarbeid, hvor hver medarbeiders bidrag verdsettes.
  • Hver dag er ulik. Hos oss får du du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne fordype deg i ulike bransjer og problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
  • Fleksibiliteten. Vi legger stor vekt på balansen mellom arbeid og privatliv, og tilbyr fleksible arbeidstider og muligheter for hjemmekontor for å møte våre ansattes behov.
  • Utviklingsmulighetene. Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Vår tilnærming til kontinuerlig læring og utvikling betyr at du alltid vil finne muligheter for faglig påfyll og utvikling.

I tillegg tilbyr vi kortere arbeidsdager fra juni til august og gunstige pensjons- og forsikringsordninger.


Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:

  • Regnskapsarbeid for egen kundeportefølje sammen med våre team. Ansvar og arbeidsoppgaver tilpasses ut fra erfaring.
  • Rådgivning til kunder og muligheter for ansvar for interne prosjekter eller prosjekter hos kunder.
  • Etablere en god kundedialog.
  • Avstemminger og analyser.
  • Periodiske rapporter.
  • Tett samarbeid med teamleder og øvrige kollegaer.
  • Muligheter for ansvarsområder og interne roller for riktig kandidat.


Vi ser for oss at du:

  • Har høyere utdanning innen økonomi, fortrinnsvis med spesialisering i regnskap.
  • Er statsautorisert regnskapsfører. Stillingstittel og ansvarsområder tilpasses ditt erfaringsnivå.
  • Innehar god systemforståelse og erfaring med ett eller flere regnskapssystemer, gjerne innen Xledger og Tripletex.
  • Kommer til å lykkes i rollen hvis du er strukturert, selvstendig, løsningsorientert og samarbeider godt med andre.


Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på i BDO. Om du i tillegg har et ønske om å utvikle deg både faglig og personlig, oppfordrer vi deg til å søke!


Vi tror på at forskjeller i bakgrunn, utdanning og perspektiver gjør oss bedre. Om du er usikker på om du kvalifiserer til stillingen, oppfordrer vi deg likevel til å søke!


Høres dette interessant ut?

Da hører vi gjerne fra deg. Vi ønsker at alle kandidater benytter vår elektroniske søknadsportal. Last opp din CV og andre relevante dokumenter.

Søknader vil bli vurdert fortløpende frem til søknadsfristen. Tiltredelse skjer etter avtale.


SØKNADSFRIST: 15. mai 2024


BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.

Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.

Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
Luramyrveien 40, 4313 Sandnes
Bransje
Bank, finans og forsikring,
Konsulent og rådgivning,
Økonomi og regnskap
Stillingsfunksjon
Konsulent,
Økonomi og regnskap,
Økonomi og regnskap / Regnskap

Nøkkelord

Økonomi, Regnskap, Business Services, Rådgivning, Digital

Video

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Marit H. Christensen
Stillingstittel
Senior Manager Business Services
Telefon
47 01 76 97
Kontaktperson
Nori Omar
Stillingstittel
Senior Manager Business Services
Telefon
45 46 61 60
Følg firma
948 følger dette firmaet

Luramyrveien 40, 4313 Sandnes

Annonseinformasjon

FINN-kode 349711667
Sist endret 22. apr. 2024 08:57

Rapporter annonse