Utløpt

HR-ansvarlig

Arbeidsgiver
Brubakken AS
Stillingstittel
HR-ansvarlig
Frist
10.04.2023
Ansettelsesform
Fast

Brubakken søker en kompetent og fremoverlent HR-ansvarlig som kan være med å styrke og videreutvikle organisasjonen. Du vil også være sentral i Brubakkens digitaliseringsløp.

Dette er en spennende stilling for deg som ønsker varierte oppgaver, ønsker å lære mer om hele bredden innen HR, og har interesse for å utvikle samarbeidsrelasjoner og bedriftskultur.

Vi ser etter en som har generelt god HR-kompetanse, men samtidig ønsker å utvikle seg.

Som HR-ansvarlig vil du blant annet få ansvar for disse områdene:

 

HR 

  • Lederstøtte
  • Ansvarlig for rekrutteringsprosessen
  • On-/offboarding av ansatte
  • Kompetanse- og lederutvikling
  • Digitalisering av prosesser i konsernet
  • Personaladministrative oppgaver og rapportering
  • Oppfølging av sykmeldte
  • Forhandlinger og oppfølging av tariffavtaler med fagforening


HMS

  • Rådgiving og opplæring inn mot ledere og ansatte ved behov
  • Handlingsplan og samarbeid med bedriftshelsetjeneste
  • Oppfølging av rutiner og retningslinjer innen HMS i tett samarbeid med ledelsen
  • Oppfølging av rapporterte uønskede hendelser og avvik
  • Vedlikehold og utvikling av selskapets styringssystemer (TQM)
  • Forberede og lede Arbeidsmiljøutvalgets møter (AMU)


Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning
  • Gode datakunnskaper, forståelse og interesse for IT-systemer og digitalisering
  • Erfaring fra HR, strategisk og operativt
  • Erfaring fra HMS-arbeid vil være en fordel
  • Erfaring med lønn vil være en fordel

 

Personlige egenskaper

Du indentifiserer deg med våre verdier: pålitelig, engasjert og fleksibel.

Vi søker etter deg som har tempo og energi, og samtidig er trygg, strukturert og proaktiv. Du har et øye for detaljer, er analytisk og liker både utfordringer og rutinemessig arbeid. Du har en motiverende og entusiastisk fremferd, og liker å skape gode relasjoner og bygge kultur i bedriften.


Vi kan tilby

  • spennende utfordringer og dyktige arbeidskollegaer
  • varierte oppgaver, med stor grad av selvstendighet
  • store utviklingsmuligheter 
  • konkurransedyktige betingelser
  • arbeidssted ved hovedkontoret i Porsgrunn, eller i Oslo, Bergen, Stavanger eller Kristiansand

 

Er du i tvil om du skal søke, eller har du noen spørsmål? Ta kontakt med Stian Robertsen Straume, 92 66 84 55. Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Søknadsfrist 10.04.2023.

Om arbeidsgiveren

Brubakken-konsernet er en av Nordens største og mest fleksible maskinpartnere, spesialisert på salg, utleie og service av truck- og material-håndteringsutstyr. Brubakken ble etablert i 1956, og virksomheten drives i Norge og Sverige.

Brubakken tilbyr produkter og tjenester for hele maskinparken, alt i fra den minste maskin til kundetilpassede helhetsløsninger. Vårt mål er å hjelpe våre kunder til en enklere og mer effektiv hverdag.

Hovedkontoret er i Porsgrunn, med avdelingskontorer rundt omkring i landet.
Se brubakken.no for mer informasjon.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Lederkategori
Fagleder
Sted
Floodmyrveien 26, 3946 Porsgrunn
Hjemmekontor
Delvis hjemmekontor
Bransje
Bil, kjøretøy og verksted,
HR, organisasjonsutvikling og rekruttering,
Transport og logistikk
Stillingsfunksjon
HMS,
HR, personal og rekruttering,
Ledelse
Arbeidsspråk
Norsk

Nøkkelord

hr, hms, kompetanseutvikling, kultur, organisasjonsutvikling

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Stian Robertsen Straume
Stillingstittel
Fungerende HR-/HMS-leder
Mobil
92 66 84 55
Kontaktperson
Jorunn Nyheim
Stillingstittel
CFO
Mobil
93 03 71 46
Følg firma
119 følger dette firmaet

Floodmyrveien 26, 3946 Porsgrunn

Annonseinformasjon

FINN-kode 294055252
Sist endret 25. apr. 2023 10:33

Rapporter annonse