Office Manager
Norvestor AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Erfaring innen administrasjon og prosjektledelse? Finansselskap i sterk vekst søker Office Manager
Da kan du være den vi ser etter! Vi søker en serviceorientert person med praktisk erfaring med prosjekter/som prosjektleder og/eller med erfaring fra å arrangere eventer i ulike størrelser.
Om arbeidsgiveren
Norvestor er et nordisk investeringsselskap med over 30 års historie. Norvestor har ca. 50 ansatte som jobber i lyse og trivelige kontorlokaler i Oslo, Stockholm, Helsinki, København og Luxembourg. Fond forvaltet av Norvestor er majoritetseier i 30 nordiske selskaper innenfor ulike bransjer.
Som person er du en do’er, serviceinnstilt, strukturert og har gode planleggings-, gjennomførings- og samarbeidsevner. Du har relevant erfaring, gjerne fra tilsvarende arbeid eller erfaring som administrativ assistent, Office Manager, Prosjektleder, Eventkoordinator, fra service- eller reiselivsjobber o.l.
Din stilling vil spesialisere seg på å lede og delta i prosjektarbeid og å planlegge og gjennomføre interne og eksterne arrangementer. Du vil dessuten være en viktig del av administrasjonsteamet i selskapet. Som en del av teamet vil du også ha oppgaver som å bistå kollegaer på tvers av land, samt å bemanne resepsjon og administrere møterom ved ferieavvikling m.m. Du vil jobbe tett med ansatte i tilsvarende stillinger og inngår i et team på 4 administrasjonsmedarbeidere. Arbeidsspråk er norsk og engelsk.
For å lykkes i denne rollen må du være profesjonell og pålitelig og ha en høflig og representativ fremtreden. Det er også viktig at du kan bidra hvor det trengs og er en lagspiller, slik at administrasjonsteamet fungerer best mulig.
Arbeidsoppgaver:
- Lede og delta i interne prosjekter
- Planlegge og gjennomføre interne og eksterne arrangementer i Norge og i utlandet
- Bistå øvrige ansatte i selskapet med administrativ bistand
- Bemanne resepsjon og administrere møterom ved ferieavvikling og annet behov
- Daglig kontordrift etter behov i samarbeid med administrasjonsteamet
Ønskede egenskaper og kvalifikasjoner:
- Erfaring fra en tilsvarende stilling i et profesjonelt miljø
- Utdanning innen økonomi og administrasjon, prosjektledelse, servicefag, reiseliv eller annen relevant utdanning
- Praktisk erfaring med Microsoft Office-pakken, Microsoft Teams, SharePoint og Outlook
- God innsikt i teknisk hardware, software og generelt IT er ønskelig
- Flink med mennesker, har et øye for detaljer og er opptatt av å yte god service i alle ledd
- Proaktiv og selvstendig, men også en lagspiller som trives med å jobbe i et team
- Mestrer norsk og engelsk godt som arbeidsspråk, skriftlig og muntlig
- Det må regnes med reisevirksomhet og kveldsarbeid i denne stillingen
Vi tilbyr:
- Spennende og varierte oppgaver i et innovativt og solid selskap i sterk vekst
- Konkurransedyktige betingelser
- Et hyggelig og kompetent miljø
- Flotte lokaler på Filipstad Brygge
- Oppstart etter nærmere avtale
Alle henvendelser vedrørende stillingen håndteres av Bright People.
Aktuelle kandidater vil bli kontaktet og intervjuet fortløpende. Vi anbefaler deg derfor å legge inn søknad, CV og andre aktuelle papirer så snart som mulig.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Filipstad Brygge 2, 0252 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Prosjektledelse
Nøkkelord
kontor, officemanager, prosjektledelse, administrasjon, project
- FINN-kode 290718872
- Sist endret